norpheus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Heisann! Spiller som mange andre WoW mye om dagen, men spillet har en tendens til å random fryse seg. Enten fryser bildet eller jeg får vpu recovery eller så får jeg rett og slett svart skjerm. Dette skjer ikke ofte, men kanskje 2-3 ganger i løpet av 10timer spilling. Jeg har prøvd å sette en bordvifte til å blåse rett inn i kabinettet uten at det hjalp så varme kan utelukkes. Jeg har kjørt en 14timers memtest86 på minnet uten noen error, så minnet er det ikkeno feil med. Jeg får ingen form for bsod's eller andre feilmeldinger i win til vanlig bruk eller encoding av filmer. Da står det kun skjermkort igjen, det er nettopp det jeg tror kødder. Skjermkortet er et Radeon 9500PRO som er kjøpt en gang for lengesiden Siste halvåret har det kødda med at jeg må ha tatt inn og ut kortet etter flytting av pc'en for å få bilde (bracket ledsa på msi kortet mitt viser ingen feil når jeg ikke får bilde). Finnes det noen programmer som skikkelig stresstester skjermkortet (og helst ingen andre komponenter) slik at jeg kan være 100% sikker på at det er skjermkortet som kødder? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå