Mannn28 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bare lurte hvor mye man må betale på en 1990 Ferrari 348 TB i forsikring i året? hvis den står på en person som har fullt bonus poeng og hei hvor det går :!: Bare en liten drøm, men noen må jo vite hvor mye det koster ca...hehe Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Prøvde nettopp å beregne pris både hos IF og Gjensidige, men ingen av de har bilen listet opp som valg. Jeg foreslår at du ringer/sender mail til noen forsikrings selskap for pris. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det kommer an på en hel haug ting. Feks. hvor du bor, hvor bilen står, hvor gamle personene som skal kjøre den er, hvor mange km. du kjører i året osv... Ring til forsikringsselskapet ditt og snakk med dem ja. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette bør vel være det minste problemet utgiftsmessig hvis man handler en slik bil. Koster vel rundt 450.000,- + i kjøp og servicepriser som overstiger det til 10 Passater. Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk svaret mitt i dag, kostet 40 000 i året, hvis bilen skulle stått på en med full bonus.. Pluss det var kun 4000 i egenandel:) Nesten så man skulle kjøpt bilen.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 va gjør denne tråden på (trimming og styling-bil) berde heller ver på (annet) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 1. Feilpostet. 2. En Ferrarri på norske veier er som joggesko til dress, det hører bare ikke sammen. Huff, synes synd på de ferrarriene på norske veier.. Grunn: 1. Lave hastigheter. 2. Dårlig veier utenfor hovedveiene. 3.Grusveier (grøsse) og så videre.. Sier bare autobahn jeg Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 O/T hvem kjører en gul Ferarri "testarossa" i tromsø? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) 1. Feilpostet. 2. En Ferrarri på norske veier er som joggesko til dress, det hører bare ikke sammen. Huff, synes synd på de ferrarriene på norske veier.. Grunn: 1. Lave hastigheter. 2. Dårlig veier utenfor hovedveiene. 3.Grusveier (grøsse) og så videre.. Sier bare autobahn jeg helt enig. både feilpostet og helt usansynlig med ferarri på norske veier Endret 4. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Flytter denne til bil og motor -> annet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 O/T hvem kjører en gul Ferarri "testarossa" i tromsø? Kanskje ikke helt beste plassen å finne det ut..? Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 O/T hvem kjører en gul Ferarri "testarossa" i tromsø? Kanskje ikke helt beste plassen å finne det ut..? neppe...men hva vet jeg? kanskje det er noen "bil spottere" her.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) O/T hvem kjører en gul Ferarri "testarossa" i tromsø? Hvis det er den jeg tror det er, så er det bare en replika. Men står vistnok ett ganske saftig maskineri likevel. Endret 5. mai 2005 av Gromle Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fikk svaret mitt i dag, kostet 40 000 i året, hvis bilen skulle stått på en med full bonus.. Pluss det var kun 4000 i egenandel:) Nesten så man skulle kjøpt bilen.. Nå ber jeg til Gud for at du er 19 år Blei det Ferrari på deg gutt? Jeg skal kjøpe en 348 om 2 år og har allerede funnet ut at å forsikre den blir et stort problem. Så hva fant du ut om du fortsatt husker det? hvem selskap var det? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmmm. hva skal man med en ferrari her i landet?? fiske etter bimboer?? Også så kjipt å bli frakjørt av gamle epa traktorer og sierraer da gitt, hehe... Jeg synes det er bedre med bil til 100k med motor og drivverk til 300k, enn en bil til 400k med "moderat" orginalmotor, og utveksling ment for helt fjerne hastigheter som du aldri vil oppnå på norske veier... Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det jeg skal med Ferrari er å ha sinnsykt god motivasjon til å tjene 400k på to år og oppfylle drømmen min. Om det er den beste bilen blablablalbalba driter jeg langt i. Det er "drømmen" min å eie en ferrari, da skal jeg gjøre det. Og det er kalrt at det er ikke det samme å kjør en Ferrari som en fx. M3, men den diskusjon er ikke ment for denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå