Gå til innhold

kjøpe 6800le brukt, pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NV- silencer er jo bra, men hvor mange pipes er åpen på det brukte kortet? Har det vært "heavy" overklokket? Litt skader ikke ;) Kjenner du han som selger det, og HVORFOR selger han det, når det er nye skjermkort rundt svingen :)

Bare noen tanker,

Ø

Lenke til kommentar

han oppgraderer til pci-express, og kortet er uklokket. Jeg har selv sett på at han monterte kjøleren, så den delen er "safe"

Har selv sett på kortet på komplett, men jeg er ikke helt fan av demovare (kjøpte demo HK til serveren, var DOA)

så hva synes folket at jeg burde betale for dette? har jo full garanti på dette kortet også, og jeg får med orginalkjøler.. :)

Lenke til kommentar

det som er: jeg skal selv oppgradere mitt eget skjermkort(les: kjøpe nytt), og fant ut at kortene på komplett var søte og billige ;)

Jeg kommer selv sannsynligvis til å montere en NV silencer uansett, og det er da likegreit å kjøpe en med ferdig påmontert kjøler? garantien mister jeg jo uansett..

edit: stygg leif..

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Jeg kommer selv sannsynligvis til å montere en NV silencer uansett, og det er da likegreit å kjøpe en med ferdig påmontert kjøler? garantien mister jeg jo uansett..

Nei det gjør du nødvendigvis ikke. Har selv montert en slik vifte på mitt gainward 6800LE kort. Spurte PCutstyr om jeg mistet garantien dersom jeg gjorde dette selv. I følge pcutstyr mister man ikke garantien dersom den opprinnelige kjøleren er festet med plast klips.

Noe kjøleren på mitt 6800LE kort var. Regner med det samme gjelder på kortet du vurderer å kjøpe.

Lenke til kommentar
Hvis du kjenner personen godt så går det nok, men det er veldig mange som har hatt feil med 6800le kort så pass på at du har garanti på det.

Problema gjelder vell helst gainward sine 6800LE kort.

Men så er det jo ett gainward kort.

Endret av suprsid
Lenke til kommentar
Hvis du kjenner personen godt så går det nok, men det er veldig mange som har hatt feil med 6800le kort så pass på at du har garanti på det.

esj :p *lese bedre*

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

bedre å kjøpe det fra en kompis (du vet det funker) en fra netbutikk(kan være idioter som har sendt det inn fordi de ikke fikk åpnet pipse...) Dessuten så er det billigere for deg, nv kjøler pluss demo kort koster mer, så kommer frakt i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
bedre å kjøpe det fra en kompis (du vet det funker) en fra netbutikk(kan være idioter som har sendt det inn fordi de ikke fikk åpnet pipse...)

Øøøhh.. det vil vel si at de fleste her er idioter da?

Jeg har en begrunnet mistanke at prosentandelen som kjøper 6800LE og prøver å åpne pipes.. er noe nær 100.. og at dersom det ikke går.. så havner det som demovare på Komplett..

Bare en tanke... ;)

Lenke til kommentar
bedre å kjøpe det fra en kompis (du vet det funker) en fra netbutikk(kan være idioter som har sendt det inn fordi de ikke fikk åpnet pipse...)

Øøøhh.. det vil vel si at de fleste her er idioter da?

Jeg har en begrunnet mistanke at prosentandelen som kjøper 6800LE og prøver å åpne pipes.. er noe nær 100.. og at dersom det ikke går.. så havner det som demovare på Komplett..

Bare en tanke... ;)

Er nok ganske mange som forsøker å åpne ja, men det betyr ikke at alle som mislykkes sender kortet i retur.

:hmm:

Lenke til kommentar

esj :p *lese bedre*

hehe... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri i livet tatt sjansen på å kjøpe et Gainward 6800LE kort uten garanti. Første 6800LE kortet fra Gainward som jeg kjøpte var defekt, og så vidt jeg har forstått det så er det en veldig stor andel av Gainwards 6800LE kort som er defekte. Så ikke kjøp kortet med mindre du stoler 100% på den du kjøper av, og at du får penga tilbake om det er defekt.

Er egentlig veldig mistenkelig at han vil selge, så jeg vil egentlig tippe at han fikk et 6800LE som var defekt, men som han ikke kunne bytte på grunn av bytte av kjøler (Ja, garantien går ut da, i hvert fall i følge komplett)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...