tmbn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg skal overføre filer via en FTP applikasjon som er lagd i C# .net . Applikasjonen er en ferdiglagd applikasjon. Når jeg skal overføre får jeg denne feilmeldingen 125 Data connection already open; Transfer starting , men ingenting skjer ? Hva kan det være ? Det ser også ut som at jeg ikke får lest filen som skal overføres. Får beskjed at tilgangen er avvist. noen forslag ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg skal overføre filer via en FTP applikasjon som er lagd i C# .net . Applikasjonen er en ferdiglagd applikasjon. Når jeg skal overføre får jeg denne feilmeldingen 125 Data connection already open; Transfer starting , men ingenting skjer ? Hva kan det være ? Det ser også ut som at jeg ikke får lest filen som skal overføres. Får beskjed at tilgangen er avvist. noen forslag ? bruk det innebyggede FTP progge i XP du! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette er et programmeringsforum, ikke Software eller Windows, så jeg tror ikke svaret ditt er til mye hjelp chills. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Dette er et programmeringsforum, ikke Software eller Windows, så jeg tror ikke svaret ditt er til mye hjelp chills. Det er greit nok det.... men jeg brukte den funksjonen selv når jeg laget et MSN stjele passord progg til å ligge passordene ut på nettet! Slapp av... hakke brukt det mot noen... ville bare se om eg klarte å lage det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå