Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg lurer på om det finnes moen alternativer til ATI og NVIDIA både ytelses-messig og pris-messig. Eller de det eneste som finns? For alle butikker\nettbutikker har side opp og side ned med enten ATI Radeon eller NVIDIA GeForce og ikke ne annet. Lenke til kommentar
hart Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Matrox er jo en produsent du kan se på... De har jo ikke hatt spesiell fokus på 3D-gaming, men henvender seg til folk som trenger gode 2D kort. Hvor gode er egentlig ATI og Nvidia i 2D spør nå jeg Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 nVidia og ATI er mer enn gode nok i 2d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 S3 er et alternativ. Hva skjedde egentlig med finske BitBoys? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Ville Matrox vært noe å statse på til f.eks HTPC? Noen som har erfaringer? EDIT: Linker? Endret 2. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Av ATI og nVIDIA har det tradisjonelt vært slik at ATI ligger nærmest opp mot Matrox når det kommer til 2D-kvalitet. Og etter hva jeg har sett på de siste tester, virker det som at ATI fortsatt ligger ørlite foran nVIDIA. Men ingen av de er dårlige. Når det kommer til 3D-ytelse for forbrukere er det nok ingen som kan match ATI og nVIDIA. Endret 2. mai 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva skjedde egentlig med finske BitBoys? http://www.bitboys.fi/index.php Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) S3 GammaChrome S18 virket som et ålreit kort, noen som har testet det? EDIT: Virker også som både Matrox og S3 satser gode kort til filmvisning\2d og butikkene satser på gaming kort..., kanskje derfor man aldri hører om de EDIT 2: Grunnen til at jeg lurer er rett og slett at har gått lei av å høre ATI og NVIDIA bli gjentatt 200 ganger om dagen hadde vært greit med noe annet på markedet også... Endret 2. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
hart Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ville Matrox vært noe å statse på til f.eks HTPC? Noen som har erfaringer? EDIT: Linker? Eneste jeg kan si er at de er støysvake og burde teoretisk sett være perfekte til dette formålet.. Hvordan det blir med kompatabilitet mhp drivere og slikt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal du ha skikkelig opplegg med HTPC, setter du inn et Matrox Parhelia med tre skjermer på Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 S3 GammaChrome S18 virket som et ålreit kort, noen som har testet det? http://www.beyond3d.com/previews/s3/s18/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå