Jtand Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Fant rimelig proteinpulver på Pro Imports nettsider for bare 299 kroner. Noen som anbefaler denne? http://proimport.no/ Eller skal jeg gå for denne: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1792 Endret 2. mai 2005 av Jtand Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Lav prosentandel protein i forhold til andre merker, som Tech Nutrion Endret 2. mai 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg for min del ville valgt et merke med høyere proteinnivå. Ellers virker dette som et "jalla-merke" og da kan du aldri være sikker på den biologiske verdien, eller om proteinene er blitt denaturert eller lignende. Hvis du er medlem i NSF, bør du kjøpe utelukkende fra kvalitetssikrede norske leverandører i tilfelle kosttilskuddet er blitt foruenset eller inneholder sporstoffer av noe slag. Ellers nynes jeg at overkant av 2kg. er litt lite å bestille. Gå heller inn på ej-shop.no, du Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville heller bare spist mer en jeg ellers gjør en å ta proteiner, syntetiske stoffer føkker opp kroppen Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville heller bare spist mer en jeg ellers gjør en å ta proteiner, syntetiske stoffer føkker opp kroppen At et tilskudd av proteiner skal "føkke opp kroppen" ? Det utsagnet må du gjerne utdype, eventuelt dokumentere Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville heller bare spist mer en jeg ellers gjør en å ta proteiner, syntetiske stoffer føkker opp kroppen Feil. Man MÅ bruke proteinpulver for å oppnå imponerende fysikk, hvis man ikke vil spise rein eggehvite hele tiden. Det er heller ikke syntetisk, det er EKTE protein, som regel fremstillt av EKTE myse. Man må ha 2-2,5 g per kg daglig med protein for å kunne bygge muskler fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå