Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Er en Privat server ulovligt? (Se prob. i tråd )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DiskSpace10GB, du liker vel ikke MS generelt heller?

Jaja, vi kan kansje skylde på at du er 12-13 år. Du har bare ikke rukket sett alt det utrolige de har laget..

Ontopic: Ja, det er ulovlig og klart de kan stenge kontoen din.

Lenke til kommentar

Nå har jo Microsoft vert ganske sleipe da... Windows NT for eksempel; Microsoft samarbeidet med IBM om å lage OS/2 - et nytt operativsystem til PS/2 maskinene deres. Slik som de gjorde i 1980 da IBM lanserte PC. Rett før lansering av IBM OS/2, trakk Microsoft seg, og laget Windows NT, basert på koden IBM og Microsoft hadde samarbeidet på.

Jonas: hvilke program er utrolige da?

Lenke til kommentar
Nå har jo Microsoft vert ganske sleipe da... Windows NT for eksempel; Microsoft samarbeidet med IBM om å lage OS/2 - et nytt operativsystem til PS/2 maskinene deres. Slik som de gjorde i 1980 da IBM lanserte PC. Rett før lansering av IBM OS/2, trakk Microsoft seg, og laget Windows NT, basert på koden IBM og Microsoft hadde samarbeidet på.

Kanskje han tenker på det Utrolige Win98!

Det som man må restarte hvert 30min... :roll:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er bedre med linux..

Hva er problemet med Windows da? Har jo egentlig aldri hatt problemer med det jeg da...

Og når folk klager rundt om er det som oftest ikke windows sin feil. Det skyldes stort sett dårlig programmvare og hardware komponenter. Self også at man må av og til stille på noe i windows da...men det er på ingen måte en dårlig OS. Vi bruker det på jobben. Og her jeg jobber er det svært viktig med stabilitet. Vi bruker vel windows 2000 NT eller noe da.

Lenke til kommentar

Kanskje han tenker på det Utrolige Win98!

Det som man må restarte hvert 30min... :roll:

:roll:

Vi hadde Win98 her i huset i flere år, og hadde absolutt ingen problemer med å måtte restarte hvert 30. min. (Eller hver time eller whatever) Tror det kommer en del ann på brukeren også, altså man ikke overlesser pc'en med div. tvilsomme programmer og installerer hva som helst. Jeg har ingen problemer med å bruke Windows, og hovedgrunnen til at jeg bruker det er nettopp kompabilitet. (Har WinXP nå) Jeg gidder rett og slett ikke å styre med å tweake og fikse slik at programmer og spill skal funke i Linux. Tror mange bruker Linux nå fordi det har blitt "in" å være anti Microsoft, og heller være en 1337 h4x0r som bruker Linux. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå var ikke operativsystem det han lurte på, var det?

Hvordan blir det på en privar server da? Er det quester der? Uansett, hva om serveren blir tatt ned, og din lvl 58 karakter forsvinner? Det må jo være utrolig surt.

Ok! Nå holder vi kjeft med OFFT alle sammen!

ONT:

Vell, etter det jeg har hørt er det sånn at man lvler mye fortere.. Jeg vil tro det er pga. at det skal tilpasses questa.. Siden man trenger grupper for div. quests..

Veldigt buggy er det sikkert..

Og ja, det ville vert surt om din lvl 58char plutselig forsvant.

Lenke til kommentar

Jeg synes .net er litt utrolig. (+VB6, men der er jeg vel litt alene)

PPT og resten av office-pakken.

MSN Messenger.

XP.

Jeg vet ikke om du har hørt om .net (+VB6), og nei, det er ikke et vanlig "program". MS lager ikke bare programmer.

Edit: Jeg må svare når jeg blir spurt. Desuten var det DU nevnte windows i første post, og da må du forvente dette.

Edit: PropertyBag! Fy søren, det er fett å lage spill med det.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Jeg synes .net er litt utrolig. (+VB6, men der er jeg vel litt alene)

PPT og resten av office-pakken.

MSN Messenger.

XP.

Jeg vet ikke om du har hørt om .net (+VB6), og nei, det er ikke et vanlig "program". MS lager ikke bare programmer.

Edit: Jeg må svare når jeg blir spurt. Desuten var det DU nevnte windows i første post, og da må du forvente dette.

VB6 bygger på Basic språket, så de kan ikke ta alle creditsa for det :)

Lenke til kommentar

OT:

Min erfaring av folk jeg kjenner (gjelder selvfølgelig ikke alle),

som føler de begynner å bli skikkelig "1337" innen pc mener windows er for elementært, det er patetisk dårlig og avansert stuff som linux er mye bedre osv.

Etter en stund når de ikke har skjønt en dritt i et par måneder, og masse greier ikke funker bytter de tilbake.

Klart, no offence, linux er sikkert bra hvis du orker å sette deg inni det, men selv greier jeg meg med windows.

ONT:

Private servere er lame, buggy, dårlige og ustabile. På mange kan man soloe en lvl 30 elite i lvl 15. Ting er annerledes og modifisert, og som sagt lvler man mye fortere på de fleste servere.

Kjempeflott at du fikk det til, så du slapp å spille på privat server. Hadde blitt en skuffelse er jeg sikker på. :thumbup:

Lenke til kommentar

ja liker man å programmere og bruke kommandolinjegrensesnitt så er sikkert linux konge. Jeg kan verken programmere eller skrive noe særlig fort..så jeg satser på Windows..syntes Windows er det beste som har hendt dataverden jeg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...