saphiens Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hvordan finner jeg ut hvilket nettverkskort som er innstallert i pc'en, står ingenting på det. Kan jeg bruke Aida32? Trenger drivere ser dere! Lenge siden jeg holdt på med slik nå gitt... Takker på forhånd for alle hjelp! Endret 2. mai 2005 av saphiens Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Aida32 heter Everest home edition nå. Tror du kan finne det ut ved å bruke det. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Takk, ting har skjedd siden sist jeg var her inne!! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er jo bare å gå inn på enhetsbehandling, under nettverkskort, og se etter det.. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Det er jo bare å gå inn på enhetsbehandling, under nettverkskort, og se etter det.. Står ikke hvilket kort det er der, før eventuelle drivere er lagt inn!? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Problem løst!! takker:) Endret 2. mai 2005 av saphiens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå