Gå til innhold

GeForce 6800LE på billigsalg hos Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått mitt kort; eksa så brukt ut, men selve kortet lå i uåpnet pose. Ellers fulgte det med et par CD-er, et par kabler og casebadge.

Det er (heldigvis!) mulighet for å stille viftehastigheta via software, og på laveste nivå, 50%, er den forsåvidt OK. Hvis du vil kjøre vifta på enda lavere nivå kan du sjekke ut denne sida. Funker veldig bra. :)

Jeg fikk låst opp to Vertex units og en Pixel unit med RivaTuner. Hvis Pixel unit 1 er aktivert ser det ut til at grafikken får masser av feil.

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
Btw kan noen si meg leveringstia på Komplett? en uke?

De pleier å pakke og sende samme dagen du bestiller, men det er unntak selvfølgelig.

Jeg bestilte 6800LE på Onsdag, og det ble sendt idag

Jeg pleier å få pakkene 3 dager etter bestilling(bor i Asker).

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt. :-D

På tide å bytte ut mitt Gainward TI 4400 128 MB G/S AGP. Har ellers AMD XP 2700 og 1gb ram. Vil det hjelpe meg noe i spill? Håper det... Tenkte å oppgradere neste år til helt ny pc, men må ha et skjermkort å bruke til da. :p Hl2 går jo satans treigt.

Kunne ikke motstå tilbudet på under 1k. :thumbup:

Mvh

lbn

Lenke til kommentar
Har ATI 9700 Pro 128MB ram, er det noe vits i å bytte til 6800LE uten åpna pipelines?

Og en ting til, hvordan åpnet man pipelines? Må vel ikke være rørlegger :p

Telcontar

Klar det vil merkes, og hvis du bruker SØK så finner du ørten guider hvordan

man åpner pipelines (eller ring til rørlegger) :p

Lenke til kommentar
Ikke vær for optimistisk mtp tid. Bestilte selv i helgen, fikk forventet sendingsdato 08.05, men den ligger fortsatt uplukket i hyllene til Komplett...

Da tror jeg du bør ringe og klage. Bestilte mitt igår, og nå ligger det på postkontoret. :D

Ser jo at det finnes flere ulike typer demo pakker der på dette kortet, en til 971 (bulk),- og en til 1013 (med alt),-

Dopus, du bestilte kanskje den til 1013,-?

Mvh

lbn

Lenke til kommentar

Ja,har testet kortet noen dager nå med alt åpnet.Har testet med 3DMark 03,05 og flere spill.Alt har sett ut til å funke bra.Men så prøvde jeg Far Cry i dag og fikk noen merkelige felt på bakken som er svarte.Resten av grafikken ser bra ut.Kan det være den elendige Twinmos ram brikka mi som er skylda?Har 512 mb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...