Sitronkake Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hei! Min Logitech MX700 mus begynner å bli et år gammel og ganske utslitt. Mitt største problem er hjulet på musa. Etter hvert har det samlet seg så mye skitt i rommet under hjulet at det har begynt å påvirke reaksjonen min i spill. Er det noen som kan gi meg råd på hvordan man kan rengjøre inne i musa? Jeg bekymrer meg ikke om garantien forsvinner ved at man må åpne den. Edit: Eh... haha. Ja, jeg snakker om datamus :!: Mvh, Sitronkake Endret 2. mai 2005 av Sitronkake Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har du prøvd trykkluft? Det hjelper mot det meste Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Har du prøvd trykkluft? Det hjelper mot det meste Hva mener du? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Har du prøvd trykkluft? Det hjelper mot det meste Hva mener du? Gå til din nærmeste Clas Ohlson, Expert eller Elkjøp eller kanskje Europris også har. Det er en boks med luft som er i gassform, men kommer ut i luftform. Endret 2. mai 2005 av datating Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Noen andre måter å rengjøre datamusa på enn med lufttrykk? Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Åpna musa og fjerna en enorm klump som lå krølla opp under hjulet. Forskjellen er enorm. Kunne like gjerne fått en ny mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå