SupremeX Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Animerte avatarer? Nei takk! Hvorfor skal man ha det uansett? Ikke vet jeg. Er det noe spesielt med animerte avatarer, bortsett fra at de rører på seg? Neppe. Har det nytteverdi? Nei. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Noen av det jeg liker beste med hw.no forumet er at det er så ryddig Så liker jeg brukerene og da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Animerte avatarer tar oppmerksomheten bort fra det viktige, nemlig innholdet på forumet. Hardware Online A/S sitt forum er et seriøst forum, og da kan man ikke ha masse forstyrrende elementer på sidene. Det er en grunn til at det ikke er animert reklame når du leser på forumet! Jeg tror uansett det er uaktuelt for forumstyret å la folk ha animerte avatarer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) QUOTE (Luzifer @ 02/05/2005 : 13:19) Ble forresten veeeldig irritert da dagbladet puttet Jamba-reklamer inn på sidene sine, hvert fall på Blink-sidene Måtte dens kode lide en grusom sletting. Animerte avatarer har ingen nytteverdi. Totalt bortkastet. Endret 4. mai 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg