Misantropen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor kan man ikke ha animert avatar? Bør vel ikke være noe i veien for dette om man holder seg innenfor pixel- og KB-begrensningene? Ref: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#11 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis forumet skal opptre som ryddig og særiøst blir vel det bilde ødelagt med 100*100 (er vel det grensen er nå?) med en hoppende mann? Man kan jo ikke fokusere på det man skal da. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Tenkte mer på noe sånn som dette f.eks.: Skal det så lite til å bli distrahert, skjønner jeg ikke hvordan folk skal kunne klare å lese vg, nettavisen, dagbladet o.s.v. på nett. Der animeres 50% av hele arealet på siden med flash-reklame :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 et avatar-helvete på venstre side? NEI takk... (takker blant annet HW.no og crewet for at dette ikke er innført) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Irritasjonsmoment. Eg er her for å lese innlegg, ikkje sjå hoppande kaniner og anime. Nettaviser er ein helvete å lese på grunn av all reklamen. Eg er sjeleglad for at dette forumet held så streng linje på både animasjonar og bilde i signatur, der det siste er aller verst. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (Krapfoss @ 02/05/2005 : 12:46) Tenkte mer på noe sånn som dette f.eks.: Skal det så lite til å bli distrahert, skjønner jeg ikke hvordan folk skal kunne klare å lese vg, nettavisen, dagbladet o.s.v. på nett. Der animeres 50% av hele arealet på siden med flash-reklame :!: Og hvorfor tror du flere og flere, inklusiv meg, bruker reklamestopper i en eller annen form. Har ingenting som hopper og spretter på hverken vg, dagbladet eller itavisen, eller noen annen plass forsåvidt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette har vært oppe ørti ganger før, sammen med større avatarer + bilder i signatur. Fokuset skal være på hva brukeren skriver, ikke på avataren. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Vel, Psilosybe, ikke for å være frekk, men den "skumle" avataren din kan jo ta fokus vekk fra det meste... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (Krapfoss @ 02/05/2005 : 13:39) Vel, Psilosybe, ikke for å være frekk, men den "skumle" avataren din kan jo ta fokus vekk fra det meste... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skjønner ikkje heilt det maset med animert avatar. Er det ingen som synes at det er irriterande all den animasjonen som vg og dagbladet har i reklamen, og at den berre tar fokuset vekk frå artiklene. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) QUOTE (Krapfoss @ 02/05/2005 : 13:39) Vel, Psilosybe, ikke for å være frekk, men den "skumle" avataren din kan jo ta fokus vekk fra det meste... Øh... ok. Endret 2. mai 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) QUOTE (datating @ 02/05/2005 : 12:40) Hvis forumet skal opptre som ryddig og særiøst blir vel det bilde ødelagt med 100*100 (er vel det grensen er nå?) med en hoppende mann? Man kan jo ikke fokusere på det man skal da. Bare for å rette, så er den vell på 80x80 Men til saken: jeg synes ikke dette er noen slags vits i det hele tatt! Det er jo først og fremst innholdet som er viktig QUOTE Tenkte mer på noe sånn som dette f.eks.: Skal det så lite til å bli distrahert, skjønner jeg ikke hvordan folk skal kunne klare å lese vg, nettavisen, dagbladet o.s.v. på nett. Der animeres 50% av hele arealet på siden med flash-reklame :!: Folk klarer å lese det, men det er også irriterende. Tror de fleste hadde vært glade hvis de hadde fjernet all dritten. Ble forresten veeeldig irritert da dagbladet puttet Jamba-reklamer inn på sidene sine, hvert fall på Blink-sidene Endret 2. mai 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (Krapfoss @ 02/05/2005 : 13:39) Vel, Psilosybe, ikke for å være frekk, men den "skumle" avataren din kan jo ta fokus vekk fra det meste... Avataren hans er et kunstverk, ikke en avatar. Digger den! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har bare et spørsmål... Hvorfor ha animert avatar ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 fordi den kan være noen som liker å se 2-10 bilder fort etter hverandre :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, seriøst, ikke kom med noen animasjoner. Reklamen hw.no har her er nok. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Er jo bare å søke etter andre forum på f.eks. Google så ser man fort hvor jæ.... det kan se ut med ørten blinkende og animerte avatarer på 320x240. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Animerte avatarer skriker rot og manga-forum. Det vil vi ikke ha. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva er det som er så galt med å ha vanlige bilder? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (Rune_F @ 02/05/2005 : 20:58) Hva er det som er så galt med å ha vanlige bilder? Agreed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg