Gå til innhold

Hvorfor ikke animert avatar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte mer på noe sånn som dette f.eks.: :hmm:

Skal det så lite til å bli distrahert, skjønner jeg ikke hvordan folk skal kunne klare å lese vg, nettavisen, dagbladet o.s.v. på nett. Der animeres 50% av hele arealet på siden med flash-reklame :!:

Lenke til kommentar

Irritasjonsmoment. Eg er her for å lese innlegg, ikkje sjå hoppande kaniner og anime.

Nettaviser er ein helvete å lese på grunn av all reklamen. Eg er sjeleglad for at dette forumet held så streng linje på både animasjonar og bilde i signatur, der det siste er aller verst.

Lenke til kommentar

QUOTE (Krapfoss @ 02/05/2005 : 12:46)
Tenkte mer på noe sånn som dette f.eks.: :hmm:

Skal det så lite til å bli distrahert, skjønner jeg ikke hvordan folk skal kunne klare å lese vg, nettavisen, dagbladet o.s.v. på nett. Der animeres 50% av hele arealet på siden med flash-reklame :!:

Og hvorfor tror du flere og flere, inklusiv meg, bruker reklamestopper i en eller annen form. Har ingenting som hopper og spretter på hverken vg, dagbladet eller itavisen, eller noen annen plass forsåvidt.

Lenke til kommentar

QUOTE (datating @ 02/05/2005 : 12:40)
Hvis forumet skal opptre som ryddig og særiøst blir vel det bilde ødelagt med 100*100 (er vel det grensen er nå?) med en hoppende mann? Man kan jo ikke fokusere på det man skal da.

Bare for å rette, så er den vell på 80x80 :)

Men til saken: jeg synes ikke dette er noen slags vits i det hele tatt! Det er jo først og fremst innholdet som er viktig :nei:

Tenkte mer på noe sånn som dette f.eks.:  :hmm:

Skal det så lite til å bli distrahert, skjønner jeg ikke hvordan folk skal kunne klare å lese vg, nettavisen, dagbladet o.s.v. på nett. Der animeres 50% av hele arealet på siden med flash-reklame  :!:

Folk klarer å lese det, men det er også irriterende. Tror de fleste hadde vært glade hvis de hadde fjernet all dritten.

Ble forresten veeeldig irritert da dagbladet puttet Jamba-reklamer inn på sidene sine, hvert fall på Blink-sidene :realmad:

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...