mandela Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 eller er det slik som med sms at man får tilsendt f.eks. epost subject direkte uten å måtte gå inn i "epost-programmet / menyen" og sjekke selv? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 De fleste mobiler med støtte for e-post har en innstilling der du kan sette e-post til å sjekkes automatisk hvert 5., 10., 15., 30. minutt, 1 gang i timen, 1 gang i døgnet osv. osv. osv. Da får du automatisk beskjed hver gang mobilen finner ny e-post på serveren. (Og den kan settes til å laste ned automatisk også.) Men du vil ikke kunne få varsling på annen måte, nei. (Med mindre du setter opp SMS-varsling på server'n der du har e-posten din da, men det er det jo langt i fra alle tilbydere som tilbyr.) Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har mobilpost fra telenor, får en melding fra 1999 når det kommer post. Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Koster disse tjenestene noe penger? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kommer ann på hva du mener egentlig, selve nett-tilkoblingen koster penger osv... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 jeg mener om jeg får beskjed på skjermen når ny epost har kommet Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg mener om jeg får beskjed på skjermen når ny epost har kommet Som sagt; NEI, ikke med mindre du bruker mobilpost fra Telenor eller NetCom, men det bruker jo ingen. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har satt opp mulighet til å lese e-post på min K700i, men finner ingen mulighet for at den selv skal sjekke mot server om det er kommet mail i innboks. Dette må gjøres manuelt med "sende/motta". Mulig med slik automatisk sjekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå