geirthr Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Selgeren sier han skal ha ca 5000,- Hva synes dere om det? Takk for alle svar! "HP Pavilion ZE5244. Maskinen er pent brukt og i veldig god stand. Med innebygget nettverkskort, modem og trådløst nettverkskort kommer du deg enkelt på nett. PCen har god lagringskapasitet (40GB) og arbeider raskt og effektivt (2,53 Ghz, 512MB RAM). Den har en lyssterk skjerm (15,1 tommer), kombinert CD-brenner/DVD-spiller og 3 USB-porter. Praktisk sort bæreveske og optisk mus følger med. Selges til meget gunstig pris. Ta kontakt pr. mail. Spesifikasjoner: HP ze5244 Pentium 4 prosessor (2.53ghz) 512MB RAM, integrert Trådløst nettverkskort, integrert Nettverksport RADEON IGP 345M skjermkort 15,1" skjerm, 40GB harddisk Firewire 3 x USB CD-RW/DVD-ROM Diskettstasjon PCMCIA Infrarød port S-video utgang" Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Kjøp med en gang! Der gjør du et klokt valg! Endret 2. mai 2005 av Panofix Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjøp med en gang! Der gjør du et klokt valg! Heh, erre du som er selgeren eller?? Ville ikke betalt 2000 for skrapet der. Til 5000 får du en solid og kraftig ny maskin. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjøp med en gang! Der gjør du et klokt valg! Heh, erre du som er selgeren eller?? Ville ikke betalt 2000 for skrapet der. Til 5000 får du en solid og kraftig ny maskin. Nå venter jeg i spenning. Finn meg en laptop som overgår de spesifikasjonene, og som koster 5000kr. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Whoa, bæsja på leggen jeg, så ikke at det var laptop. Endret 2. mai 2005 av arokh Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 He he.. Litt morsomt Jeg startet en lingnende tråd i Kjøp og salg delen av forumet (håper det ikke gjør no?). Der var det litt andre meninger enn her: Se her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå