Gå til innhold

Hjelp til kjøp av spill pc(12000kr)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke heller kjøpe Shuttle SN25P eller no: nForce4, PCI-E osv. Koster litt mer, men jeg tror det er verdt de ekstra kronene.

Skal du ha en bra og rimelig DVD-brenner så kjøp NEC DVD recorder ND-3520A . (Tar + og - formatet og er vel den mest kjente DVD-brenneren)

Du trenger strengt talt ikke 2 GIG ram, hvis du ikke skal drive med videoredigering eller lignende. Gå ned til 1024 MB RAM og spar noen ekstra kroner.

Lenke til kommentar

Jeg har en bærbar fra før og jeg kjøpte en Freecom DVD brenner (ekstern)

Det er ikke noen som veit om det går an og ta ut den og putte den inn i Pcen (den nye)?

Classic DVD+/-RW 16x Double Layer - dette er brenneren - den likner på en helt vanlig cd rom og det er bare ett deksel på den!

Man finner den på Freecom.com

Lenke til kommentar
nForce 4 er vel til SLi?

Blant annet, men du ikke ha skjermkort fra nVidia på nForce4 hovedkort hvis du ikke har planer om å kjøre SLI uansett.

nForce4 har også støtte for doble minnekanaler (raskere minne, da de jobber parrallelt) + at det er nyere enn nForce3, så en del småting er vel forbedret.

Kjøp den Shuttle'n og erstatt det skjermkortet med det samme, bare PCI-E versjonen så har du er fet PC. X800XL er vel det skjermkortet som gir mest for pengene kontra ytelse ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...