Atperr Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=14649 Dette er det jeg kunne tenke meg og kjøpe når jeg skal kjøpe meg spill pc nå snart. Kriterier: Shuttle Max 12000 kroner Kraftig skjermkort (må takle Battlefield 2++) 2 gig ram Trenger ikke OS,har dette fra før Monterer maskina selv. DVD-brenner(litt feil i handlekurven) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Atperr Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har forresten skjerm og mus tastatur osv. selv! Det er bare selve Pcen jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor ikke heller kjøpe Shuttle SN25P eller no: nForce4, PCI-E osv. Koster litt mer, men jeg tror det er verdt de ekstra kronene. Skal du ha en bra og rimelig DVD-brenner så kjøp NEC DVD recorder ND-3520A . (Tar + og - formatet og er vel den mest kjente DVD-brenneren) Du trenger strengt talt ikke 2 GIG ram, hvis du ikke skal drive med videoredigering eller lignende. Gå ned til 1024 MB RAM og spar noen ekstra kroner. Lenke til kommentar
Atperr Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har en bærbar fra før og jeg kjøpte en Freecom DVD brenner (ekstern) Det er ikke noen som veit om det går an og ta ut den og putte den inn i Pcen (den nye)? Classic DVD+/-RW 16x Double Layer - dette er brenneren - den likner på en helt vanlig cd rom og det er bare ett deksel på den! Man finner den på Freecom.com Lenke til kommentar
Atperr Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Har skrudd og mekka litt så har funnet ut at det er ikke nødvendig med ny cd rom! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ser bra ut, burde muligens gå for den Nforce 4 shuttle-saken i stedet og PCi skjermkort. Men skjermkortet er jeg usikker på, finnes kanskje noen bedre alternativer? Lenke til kommentar
Atperr Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 nForce 4 er vel til SLi? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 nForce 4 er vel til SLi? Blant annet, men du må ikke ha skjermkort fra nVidia på nForce4 hovedkort hvis du ikke har planer om å kjøre SLI uansett. nForce4 har også støtte for doble minnekanaler (raskere minne, da de jobber parrallelt) + at det er nyere enn nForce3, så en del småting er vel forbedret. Kjøp den Shuttle'n og erstatt det skjermkortet med det samme, bare PCI-E versjonen så har du er fet PC. X800XL er vel det skjermkortet som gir mest for pengene kontra ytelse Lenke til kommentar
Atperr Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Takk får svarene! Dett hørtes ut som et godt råd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå