Fredrik_mo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg kjøpte en Q-tec 340R for å kunne koble på to harddisker til, men problemet er at når jeg setter den inn i maskinen og kobler til harddisken starter ikke pcèn riktig (den restarter seg rett før den loader windows). Vist det er noen som har noen erfaring ta gjerne kontakt med meg her eller på [email protected] Hilsen Fredrik Endret 2. mai 2005 av Fredrik_mo Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg kjøpte en Q-tec 340R for å kunne koble på to harddisker til, men problemet er at når jeg setter den inn i maskinen og kobler til harddisken starter ikke pcèn riktig (den restarter seg rett før den loader windows). Vist det er noen som har noen erfaring ta gjerne kontakt med meg her eller på [email protected] Hilsen Fredrik Har et slikt PCI kort i en gammel maskin selv. Det tar totalt 4 IDE disker. Det kan være mange årsaker. Du skriver ikke hva hovedkort du har. Det kan være IRQ konflikter, du har ikke satt disken(e) riktig opp med master/slave, driver konflikter i Windows etc. Trond Lenke til kommentar
Fredrik_mo Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Har et slikt PCI kort i en gammel maskin selv. Det tar totalt 4 IDE disker. Det kan være mange årsaker. Du skriver ikke hva hovedkort du har. Det kan være IRQ konflikter, du har ikke satt disken(e) riktig opp med master/slave, driver konflikter i Windows etc. Trond Jeg har et Abit IC7 hovedkort. Må jeg koble til HDD LED? Hvordan skal jeg koble dem i forhold til master\slave? Jeg har: 2 SATA, 1 IDE ATA og 1 IDE ATA med operativsystemet. Endret 12. mai 2005 av Fredrik_mo Lenke til kommentar
Fredrik_mo Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Er det noen som har vert borte i det samme problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå