RaideN^^ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg sliter med at min Microsoft Intellimouse 4 ikke fungerer når jeg slår på pcen min. Jeg må som oftest ta 2-3 restarts før den kommer. Den er aktiv og lyser helt til loadingskjermen til windos er ferdig, da slår den seg av. Har prøvd å installere driverne på nytt, uten at det hjalp. Dette begynte etter de siste windowsoppdateringene. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg hadde lignende problemer ved kald oppstart med en Creative mus. Da trengte jeg bare å trekke den ut av USB-porten og plugge den inn igjen. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Prøv å plugge den i en annen USB-port =) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hmmm, kan hende at driverne ikke er laga for den nye sikkerhetsoppdateringa di.. Men du kan jo som sagt prøve å plugge den i en annen USB-port da, selv om jeg ikke tror det har noen særlig stor virkning! Lenke til kommentar
RaideN^^ Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hjelper lite å plugge den i noen andre av portene du, virker nesten som win deaktiverer USB portene når det starter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå