pr0xy H4xx0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 denne har litt lyst på vannkjøling og har lite penger, har akkurat råd til denne, så eg lurte på om denne er bra? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Feil plassert, og les tråden om TT Bigwater under Overklokking - Vann og Ekstrem. Der finner du ut hva du kan vente deg av settet. Personlig synes jeg settet er elendig, av diverse grunner jeg ikke orker å forklare nærmere... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Se om du kan få tak i en moderator som kan flytte denne tråden over til vannkjøling. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 håper på snarest flytting av tråden Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Les i TT BW tråden da...Alt står vel der Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det finnes allerede flere tråder vedr. Thermaltake Big Water. Om du søker litt på forumet vil du nok finne flere tråder vedr. dette settet. Vi har også en annonsering vedr. denne. Skulle du ha noen spørsmål etter at du har lest og søkt litt, står du fritt til og opprette en ny tråd i rett kategori Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg