Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tar utgangspunkt i denne artikkelen Jeg syntes dette er helt greit. Jeg er tilhenger av Darwins teori og ideologi, ikke fordi jeg er spesielt begavet med min kropp, men jeg jeg mener at dette er naturens gang (og det er jo det også). Hva syntes dere om saken? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Blir litt sært at kun utvalgte skal bestemme hva som er pent og ikke. Akkurat det blir svært personlig og dermed blir hele den greia der tullete. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) nei, selvfølgelig ikke, det er jo opp til enhver å bedømme hva som er pent og ikke. Men "looks" fører til, for det meste, bedre livskvalitet..det kan ingen benekte... Darwinisme stråler på deiligst.no's sider.. Endret 2. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det da temmelig mange "mindre vakre" personer på deilist.no. Men det stod også at folk med masse penger kan bli medlem, så det blir jo litt teit for de som bare er ute etter et vakkert ytre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Synes hele opplegget høres rimelig idiotisk ut i praksis. Jeg vet ikke hvilke regler som ligger til grunns for denne tjenesten, men hvordan sjekker/vet man at de godkjente søkerne ikke har smørt på flere lag med makeup? Vi har vel alle sett bilder av kjendiser som vanligvis er ganske pene når de figurerer i media, men som grenser opp mot direkte stygge når man ser den usminkede versjonen. Endret 2. mai 2005 av Vice Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Det da temmelig mange "mindre vakre" personer på deilist.no. nettopp hvor mange ser man på kolonnen til høyre?..ingen.. dette var poenget med deiligst.no-linjen.. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette har vel ingen ting med Darwin å gjøre. Dyr velger stort sett sin make etter kven som har størst mulighet til overlevelse eller har makt posisjon. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) "Survival of the fittest" ..nei, du har rett..ikke noe med Darwin å gjøre men teorien hans.. Å være pen har sine fordeler i menneskeverden. Dagens samfunn sier jo seff at det ytre har ingenting å si men det jo egentlig feil. Man kan ta et eksempel fra fugleverden. I noen arter har det ytre alt å si når det kommer til parring og videreføring av gener. Jeg ville tro at det var slik i menneskeverden også inntill samfunnet endret den psykologiske tankegangen bak videreføring av gener. Men det primitive attraksjonen er fortsatt hos menn: vi plystrer/glaner/snur oss når et pent menneske går forbi på gaten At det er bare pene jenter i topplistene hos deiligst.no er jo fra menneskets primitive seksuelle tankegang. Og penere jenter kommer lengere i samfunnet (det er her Darwins teori kommer inn i bildet med deiligst.no) (dette er seff min subjektive mening, som illustrert i signaturen min) Endret 2. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Vakkerhet eller skjønnhet er subjektivt etter kultur, smak, osv... Så denne siden burde heller hete "For de som ligger nærmest det medieskapte "idealet"" Endret 2. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Så denne siden burde heller hette "For de som ligger nærmest det medieskapte "idealet"" :!: ..true true... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hele opplegget er idiotisk. Endret 2. mai 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ser ikke problemet med siden. Det finnes haugevis av websider på internett, som alle er lukket for alle bortsett fra en viss type mennesker. Darkdate.com er ett eksempel. Hvis to mennesker begge har den andre partens utseende som første prioritet når det gjelder et eventuelt forhold, hvorfor kan ikke en tredje part sørge for at disse to (imo) overfladiske menneskene møtes? Like barn leker, tross alt, best. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Darkdate.com er da åpent for alle Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Joda, men jeg får inntrykk av at hvis du har en profil med små kaniner og bilde av deg selv i lusekofte, står du ikke særlig høyt i kurs. Ok, iam.bmezine.com, da. Bodyart-community hvor man må ha piercinger/tatoveringer/nesesplitt/etc. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Synes denne nettsiden i og for seg er helt grei. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ok, iam.bmezine.com, da. Bodyart-community hvor man må ha piercinger/tatoveringer/nesesplitt/etc. Fortsatt ikke lukket. Jeg var medlem på bmezine en gang for lenge siden. Var ingen komite som vurderte om jeg var vedig til å være medlem. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Ok, iam.bmezine.com, da. Bodyart-community hvor man må ha piercinger/tatoveringer/nesesplitt/etc. Fortsatt ikke lukket. Jeg var medlem på bmezine en gang for lenge siden. Var ingen komite som vurderte om jeg var vedig til å være medlem. ..samme hvilken side som er lukket eller ikke, den finnes..det er det som er poenget.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ingen komité som bestemmer noe, men det blir stilt krav som du må oppfylle for å være medlem. Uansett, poenget mitt er at date/community-greier som er forbeholdt spesifikke personer ikke er noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå