Simen1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Når tror dere harddisker med 150 GB/plate kommer? Jeg lurer siden 2 fulle plater alltid har vært "the sweet spot" med lav pris per GB og relativt store harddisker til rundt 1000-1200kr. Når harddisker med 2x 150GB/plate kommer så tror jeg prisene på 300GB harddsiker vil falle ned mot rett over tusenlappen. Per i dag er det vel Seagate, Hitachi og Samsung som leder an prismessig med 2x 125GB/plate (250GB-harddisker). WD og Maxtor bruker vel 3-platers design på sine 250GB disker? Endret 2. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror de kommer til høsten, nærmere oktober/november... Håper disse kommer med full S-ATA2 støtte, og lavere støy.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Litt interessant å se at WD, med sitt nyeste 3-platers design, ikke kommer dårligere ut på varmeutvikling enn Samsungs 2-platere. Her har de andre noe å lære (trodde aldri jeg skulle si det om WD). Endret 2. mai 2005 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå