int20h Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Lenovo fullfører IBM-avtalen Avtalen mellom Lenovo og IBM er endelig i boks. Tittelen som verdens tredje største PC-produsent er dermed et faktum for Lenovo, som kan benytte IBMs merkenavn de kommende fem årene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Får håpe Lenovo klarer å holde kvaliteten på bærbare like høyt oppe som IBM har gjort til nå. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Får håpe Lenovo klarer å holde kvaliteten på bærbare like høyt oppe som IBM har gjort til nå. Så enig, så enig. Blir en ny IBM Thinkpad på meg snart, så lenge jeg kan få den ned mot 10.000. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Du skal kjøpe brukt? IBM er som regel bra produkter men gjerne en del overpriset etter min mening. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Får håpe Lenovo klarer å holde kvaliteten på bærbare like høyt oppe som IBM har gjort til nå. Jeg ser ikke noen grunn til at de ikke skulle klare det. IBM produserte jo mesteparten av disse maskinene i Kina allerede før Lenovo tok over, så dette går nok bra skal du se. Forhåpentligvis vil Lenovo også klare å få prisene på IBM-maskiner ned til et akseptabelt nivå, for i dag synes jeg ikke de skyhøye prisene kan forsvares på noen som helst måte. Endret 2. mai 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er vel forsvarlig så lenge de tjener penger. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Får håpe Lenovo klarer å holde kvaliteten på bærbare like høyt oppe som IBM har gjort til nå. Jeg ser ikke noen grunn til at de ikke skulle klare det. IBM produserte jo mesteparten av disse maskinene i Kina allerede før Lenovo tok over, så dette går nok bra skal du se. Forhåpentligvis vil Lenovo også klare å få prisene på IBM-maskiner ned til et akseptabelt nivå, for i dag synes jeg ikke de skyhøye prisene kan forsvares på noen som helst måte. Tja, stikkord som titaniumsramme, karbonfiber og skjerm/lokk konstruksjon som skal tåle et fall fra bordhøyde synes jeg unektelig trekker opp! For ikke å nevne TrackPoint! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Prisene er høye ja, men ærlig talt - en IBM er en IBM. Vet ikke om det er så mye mer å si om saken, det er så mye som ikke kan skrives i form av MHz osv. som IBM scorer stort på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå