Vice Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg kjøpte 6 billetter til 09.00-visningen den 19. mai... men er jo ingen som har sagt ja til å være med ennå... så sitter litt med skjegget i postkassen føler jeg.. Uhm, kanskje tidspunktet ikke er det aller beste for å gå på kino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg kjøpte 6 billetter til 09.00-visningen den 19. mai... men er jo ingen som har sagt ja til å være med ennå... så sitter litt med skjegget i postkassen føler jeg.. Uhm, kanskje tidspunktet ikke er det aller beste for å gå på kino på Episode II var jeg på forestillingen som begynte 05.30 men da kom folk seg iallefall på jobb etter filmen.. ingen dårlig start på filmen og se star wars før en drar på jobb... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Knall bra! Nokon som på kva kino det er best å sjå filmen i bergen? F.eks den nye Magnus Barfot, KP eller gode gamle Forum. Tenker best mulig lydmessig og lerret Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Knall bra! Nokon som på kva kino det er best å sjå filmen i bergen?F.eks den nye Magnus Barfot, KP eller gode gamle Forum. Tenker best mulig lydmessig og lerret nå kjenner ikke jeg så veldig godt til kinoene i Bergen, men så lenge de er THX-godkjente så er vel den saken grei... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ein i klassen min har kjøpt star wars er tragisk 1,2,4,5 er kommet og 3 kommer snart er det ikkje kjedelig å vita slutten da? For det første er dette en tråd for folk som liker Star Wars. Og, for det andre, så vet du åpenbart ikke så mye om Star Wars, siden du ikke visste at episode VI også var kommet ut. Vet slutten? Kjedelig? Wtf er det du prater om? La meg gjette; du så ikke Ringenes Herre fordi du visste at Frodo kom til å overleve? *stønn* Målet er ikke hensikten, reisen dit er. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har fått tak i biletter gleder meg til filmen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bare dukket opp på Lillehammer kino da bilettene ble lagt ut kl 1700 og fikk beste plassen i hele salen, beviser bare nok en gang at lillehammringer ikke har snøring, leste i avisa dagen etter at noen faktisk hadde tatt seg bryet med å stå i kø fra kl 1300 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Faen etter å ha lest at man kunne få tak i billetter på Colloseum fra nett, så angrer jeg på at jeg ikke gjorde det isteden for å dra på den lokale kinoen her i Hamar Hadde fått problemer med å komme meg hjem til skolen etter premieren, men faen da, er jo helvete meg siste star wars filmen !!!! Edit: Så vidt jeg vet går det ikke buss/tog fra Oslo til Hamar kl 3 om natta? Endret 14. mai 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Faen etter å ha lest at man kunne få tak i billetter på Colloseum fra nett, så angrer jeg på at jeg ikke gjorde det isteden for å dra på den lokale kinoen her i Hamar Hadde fått problemer med å komme meg hjem til skolen etter premieren, men faen da, er jo helvete meg siste star wars filmen !!!! Edit: Så vidt jeg vet går det ikke buss/tog fra Oslo til Hamar kl 3 om natta? Ta med deg sykkel og nyt den stille natten Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det kunne jeg ha gjort Oppe sent på Film/Tv forumet med deg må jeg si er hyggelig Prebo. Jaggu, det er den 15 i dag JIPPI Har BURSDAG Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jaggu, det er den 15 i dag JIPPI Har BURSDAG Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå