[Solid-Snake] Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Eg har litt problemer med mitt trådløse nettverks kort. Under enhetsstatus i enhetsbehandling står det følgende: Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) Noken her inne som har vært borti dette før? Har prøvd med forskjellige drivere m.m. men det endrer seg ikkje, er det ein fysisk feil på kortet? Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har vært borti dette på en maskin som kjørte Win98 (ikke SE), da driveren krevde Win98 SE eller nyere. Har også sett samme melding når det er brukt feil driver på maskinvaren. Så vidt jeg kan se, så er dette den nyeste driveren for Win98 SE og nyere. Lenke til kommentar
[Solid-Snake] Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Eg bruker Xp pro norsk versjon og har den nyeste driveren frå D-Link. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Bruker du internett security pakke?? Panda eller lignende Endret 2. mai 2005 av sjarken Lenke til kommentar
[Solid-Snake] Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Bruker ikkje det nei, men trur det var kortet som det var noko galt med. Eg fekk lånt meg eit maken og det virka fint. Endret 2. mai 2005 av [Solid-Snake] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå