uranus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei folkens! LINKEN Bildet i øvre venstre hjørnet skal ikke bevege seg når jeg scroller. Hvordan kan jeg fikse det slikt at det ikke beveger seg? Har prøvd "background-attachment:fixed;". Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Funker i Firefox, IE støtter ikke fixed bakgrunn. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Du kan bruke position:fixed på divven eller bildet. Da holder den seg der, men det fungerer ikke i IE. BTw, det så veldig bra ut.. Sjit, han kom i forkjøpet.. Endret 2. mai 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Så det er ingen måte å fikse det i IE? PS: Takk for raske og positive svar! -- Siden vises helt tullete i IE. Forslag til hvordan jeg kan fikse det? Endret 2. mai 2005 av uranus Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Så det er ingen måte å fikse det i IE? PS: Takk for raske og positive svar! I følge w3schools nei. Fant vel og merke noe på tagsoup: http://tagsoup.com/-dev/null-/css/fixed/. Fikk det selv til å fungerer på ie. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Siden vises helt tullete i IE. Forslag til hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 du kan sette bakgrunnen i body (eller var det html? ..eller begge deler?) slik: body, html { background:url(hei.jpg) top left fixed no-repeat; } det funker i ie og. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, nei glem det nå. Nå er det IE problemet. Hele siden vises tullete i IE Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Siden vises helt tullete i IE. Forslag til hvordan jeg kan fikse det? Få alle andre til å installere Firefox! Ingen grunn til å jobbe deg halvt i hjel på hver eneste webside for å få sidene til å vises i én ussel, crappy og jævlig nettleser. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Flesteparten av alle som bruker nett bruker IE. Jeg kan ikke la en slik prosent av folket få opp en helt rar side. Det må være en måte å fikse. Siden funka fint før jeg la til den hvite skrifta på venstre side Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Flesteparten av alle som bruker nett bruker IE. Jeg kan ikke la en slik prosent av folket få opp en helt rar side. Det må være en måte å fikse. Siden funka fint før jeg la til den hvite skrifta på venstre side Jo, egentlig. I tillegg kan du bidra med å få flere til å bruke en bedre nettleser, som den frie nettleseren Mozilla Firefox. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg skrev en lang post her om hva du kan gruppere i stilarket ditt men så stoppet forumet opp og det ble borte du kan kanskje prøve å fjerne position:absolute og clear:both på boksene. og heller skrive float:left. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Vil det hjelpe IE problemet? Du ser tydelig at alle boksene ligger hulter i bulter i IE, men funker i Opera og Mozilla Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Du har aldri tenkt tanken på å organisere det der i en tabell? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En tabell er mer riktig bruk der, ja. I tillegg ville jeg byttet ut JavaScript med PHP. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 TJA Ok.. ja tenkte litt på det selv... Da jeg starta, skulle jeg ha sånne tall som bevega seg vettu.. Men så ble det til dager så har jeg ikke tenkt no lenger fram enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå