Barry White Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 den Lian Li saken er digg ja! Det jeg tenker å gjøre kanskje er å modde inn 3 små klokker inn i et drev deksel, der jeg har tiden for Tokyo New York og Oslo i, tøft da! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 den Lian Li saken er digg ja! Det jeg tenker å gjøre kanskje er å modde inn 3 små klokker inn i et drev deksel, der jeg har tiden for Tokyo New York og Oslo i, tøft da! å hva i helvete er poenget i det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har du ikke sett på store kontorer og sånt? Så har de det.. Der de driver med litt aksjehandel og sånt! Ganske god idè syntes nå jeg! Originalt også.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, det er orginalt jeg er ute etter... en anna ting som har vært fett.. Er en sak drevet av en motor eller fjær(utløses av knapp) der en bay har gått ut, under den har det vært lys, sånn stilig lys, lyset slås på når du har ut bayen, så har du leselys når du trenger det Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Billig og sexy: http://www.frozencpu.com/tmp-09.html =D Den har jeg en helt lik av. Bare at den viser tempen på vannet! Ganske stilig, lyser skikkelig blått i displayet også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå