Barry White Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei, jeg har et Lian Li med 5.25 hele veien ned, og jeg vil fylle opp slotene med stash! Noen som har tips til fine saker man kan putte der? Tips til nøytral, svart og fin viftestyring? Tips til nøytral, svart og lekker temperaturdisplay? (helst uten noen fargesprakende LED) MVH Terje Andersen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Om du LANer er jo denne ganske kul da! Viftestyringa Gate Watch er jo ganske rå da! Stilren også.. Finnes i svart og i sølv, har et stooort rundt display med blått (tror du kan skifte det også!) backlight.. Den kombinerer alt av temperaturstyring og viftestyring også.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Når det gjelder viftestyringen er det jo ikke så veldig vanskelig å bruke et av de orginale lianli dekslene i stede for det som er på fra før Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Synes det er synd at du ødelegger LianLi-kabinettene med sånt stæsj Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Går fint om man implementerer det i brønndekslene da.. Men er jo alikevel viktug å holde stilen! Har sett alt for mange Lian Li som blir ødelagt av alt for mye stæsj som absolutt ikke passer inn. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Går fint om man implementerer det i brønndekslene da.. Men er jo alikevel viktug å holde stilen! Har sett alt for mange Lian Li som blir ødelagt av alt for mye stæsj som absolutt ikke passer inn. Bøandt annet din? Nei da, var jo ikke deg som ødela den heller... Men jeg tror denne kan passe, den er jo nyttig også EDIT: Fixa linken, lett å trykke feil når en har fri, og ligger et stykke fra skjermen Endret 4. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 DEN er stilren og pen ja!! Bare synd den ikke tar xD-kort.. Haha, mitt var allerede ødelagt av Snekker`n det. Skal sendes imorra faktisk! Til en "lykkelig" kjøper.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan jo ikke få ALT vettdu Glisevask Men jeg har faktisk vurdert den flere ganger, men vil bestille noe annet sammen med den (dumt jeg ikke kom på det når de sedte sponsorpakken min nå) Vet at det var Snekker`n sitt verk ja, men hvordan fikk du solgt det? (PM-prat heller kanskje? ) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 sigen, den der har et hav av kabler bak seg, kabinettet blir ikke akkurat fint inni etterpå Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Digital Doc 5+ er et must Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Digital Doc 5+ er et must ganske nice den ja! Synd at den koster så mye Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Digital Doc 5+ er et must ganske nice den ja! Synd at den koster så mye La oss si at det er en dyr, men avansert teperaturmåler som kan si fra når det blir varmere enn du tillater Den sier også fra hvis en av viftene ryker, men det har jeg (heldigvis) ikke erfart enda. Den reagerer til og med på speninger, så den har kontroll på masse rart Eneste jeg virkelig savner er mulighet for å kontrollere RPM på viftene.... menmen... kan heller kjøpe en skikkelig viftekontroller til det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det at det blir kabelrot bak var ikke spørsmålet her, og jeg er fult klar ove det. Den Digital Doc 5+`en likte jeg ikke, får bedre ting egentlig, billigere finner du det også. Lenke til kommentar
hurr Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe, du kan jo alltids lage noe selv da, selvgjort er velgjort vettu. også morro og se det er noe du har gjort selv. Her er min egen 5,12" mod. Case vu-meter! Hurr Lenke til kommentar
JimE Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 To av disse. Så bør du ha rimelig grei kontroll på temperaturene inni boksen fantaCx Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe denne herligheten: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TR3B =D Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe denne herligheten: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TR3B =D Stort display er vel noe alle liker Men etter å ha lest manualen, er jeg ikke helt begeistret over funksjonaliteten... Kort og godt: 1. Still klokka. 2. Sett maks temperatur tre steder. 3. Se om viftene snurrer, eventuelt hvor fort de snurrer. 4. 20 sek med piping når noe går galt, eller tempen blir for høy. 5. Trykk inn begge knappene for å sjekke status på neste "enhet". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Er jo billig og stilfull da!! Edit: Og alle vet jo at Lian Li leverer kvalitet! Endret 25. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Billig og sexy: http://www.frozencpu.com/tmp-09.html =D Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ser grei ut den andre der Glisevask, får ikke opp microplex sin (nede igjen tenker jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå