Dohmann Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei, jeg har en NorthQ 4001SE PSU med en 12-17dB vifte orginalt... Den har jeg byttet ut med en 11db SilenX vifte. Dette er nå den eneste viften i systemet, men til sommeren når rommet blir varmt vurderer jeg å sette på et par vifter ekstra på dagtid. I vannkjølingssystemet skal jeg bygge inn harddiskene i harddisk "rom" som gjør at vannet blir varmere, men kabinettet kaldere. Det som er er at lufta som kommer ut er varm, ikke veldig varm, men sånn passe. Aluminiumet utenfor strømforsyningen er også varm.. Er dette faretruende? Hvis jeg skal sette på en temp. sensor, hvor skal jeg sette den? Håper på svar! MVH Terje Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 sett en temp sensor på n av ribbene på innsiden av PSUen. vil nok tro at systemet blir varmt med kun en vifte! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hmm. slår psu seg av om den blir for varm? begynner å lure hvor lurt det var å forlate huset i morrest Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En skikkelig PSU burde ha en "thermal shutdown". Jeg vet ikke hva de forskjellige har... Uansett er vel de fleste komponentene i PSU spesifisert til 70 grader (???) Det har jo litt å si hva du har i kassen, og hvordan vannkjølingen er satt opp. Blir lufta fra radiatoren blåst inn i kassen? Lenke til kommentar
Dohmann Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 jeg har zalman reserator som bringer 3/8ID slanger inn i kabinettet, og ut igjen.. Kabinettet er Lian Li PC 6277B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå