askeladden2004 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Når et innlegg stengers med denne begrunnelse; Stenges på grunn av feilposting. kune man i så fall få vite HVOR det burde vært postet? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Dette har iallfall ikke noe med telefon å gjøre så derfor skal du poste dette i "Tilbakemeldinger til forum" eller kanskje i "Off topic" Leke moderator: *Stengt* Endret 2. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har lett....kan du gi meg linken?? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 How ironic, nok et TOTALT feilposta innlegg. Riktig plass for dette innlegget ville nok vært under her. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 titt litt ned på venstre side..der står det Forumkategorier..under der ser du generel forklaring av de enkelte forumene i form av lenke.. Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Takk, men jeg har selvsagt sett til venstre...ser ikke noe forum som heter tilbakemeldinger etc der, men takk for linken! Det er ikke lett å finne rette plass!! Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Ok, var der nå-....men INGEN innlegg alla dette der!? Jeg føler meg som en idiot her. Er ikke så erfaren som dere! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Takk, men jeg har selvsagt sett til venstre...ser ikke noe forum som heter tilbakemeldinger etc der, men takk for linken! Det er ikke lett å finne rette plass!! ehh..den siste lenka på Forumskategorier heter..*trommel*..*tata*..Tilbakemeldinger :!: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Helst skal slike ting skal taes opp med den moderatoren som utførte stenginga Send denne ein PM så vil ein få ei forklaring på det. Velger å stenge denne då det er best å dat det opp på den måten eg referer til og ikkje som eigen tråd i tilbakemedlinger, då den vil bli stengt der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg