Chalciporuspiperatus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) jeg kjøpte meg nylig et Gigabyte GA-k8N SLI Deluxe hoverkort til mamoz, har aldri hørt om gigabyte, så lurer på om det er noe stas? (Ja jeg vet jeg burde spurt før jeg kjøpte ) Edit: Leif var innom en tur... Endret 2. mai 2005 av zeeq Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er absolutt fullt brukbart. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det sansynligvis er et av de beste hovedkortene som finnes på markedet, hvis du ser bort fra storebror Gigabyte K8NXP-SLI. Jeg har selv brukt bare Gigabyte på mine tre siste hovedkort og kan ikke si meg annet enn svært fornøyd. - Judaz - Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Høres bra ut :!: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Flyttes til hovedkort-kategorien Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg har gigabyte hovedkort, vil si jeg er svært fornøyd! Ikke opplevd noe som helst feil. Så jeg vil si at gigabyte leverer BRA hovedkort. Ikke noe å tvile på og kjøpe i allefall. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg hadde nå et møte med et Gigabyte GB K8NS Ultra 939. Noe galt med AGP porten eller noe slikt, begynte å tulle både hos meg _og_ hos en bekjent med samme kort. Jeg tror enten at det spesifike kortet var tullete, kanskje chipsettet eller rett og slett et dårlig parti. skal ihvertfall tenke meg om 2 ganger før jeg kjøper gigabyte igjen. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg hadde nå et møte med et Gigabyte GB K8NS Ultra 939. Noe galt med AGP porten eller noe slikt, begynte å tulle både hos meg _og_ hos en bekjent med samme kort. Jeg tror enten at det spesifike kortet var tullete, kanskje chipsettet eller rett og slett et dårlig parti. skal ihvertfall tenke meg om 2 ganger før jeg kjøper gigabyte igjen. Jeg klarte å flashe feil BIOS til dette kortet nå igår (K8NS istedet for K8NS Ultra-939).. Men siden det har DualBios skulle vel det gå bra? NEI. Skjønner ikke vitsen med det opplegget hvis det ikke funker.. Venter på svar fra helpdesken til gigabyte nå, så får vi se.. Men gigabytekortene er generelt av meget god standard! Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg klarte å flashe feil BIOS til dette kortet nå igår (K8NS istedet for K8NS Ultra-939).. Men siden det har DualBios skulle vel det gå bra? NEI. Skjønner ikke vitsen med det opplegget hvis det ikke funker..Venter på svar fra helpdesken til gigabyte nå, så får vi se.. Har hørt at de kanskje har litt problemer med den dual-bios saken. Virker ikke 100% som den skal. Så du er nok ikke den første, men de har knall service. Så du får nok den hjelpen du skal ha Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg klarte å flashe feil BIOS til dette kortet nå igår (K8NS istedet for K8NS Ultra-939).. Men siden det har DualBios skulle vel det gå bra? NEI. Skjønner ikke vitsen med det opplegget hvis det ikke funker..Venter på svar fra helpdesken til gigabyte nå, så får vi se.. Har hørt at de kanskje har litt problemer med den dual-bios saken. Virker ikke 100% som den skal. Så du er nok ikke den første, men de har knall service. Så du får nok den hjelpen du skal ha Det får vi virkelig håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå