TheOddy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Lurer på om det kan by på problemer å kjøpe ny DVD-ROM til en noe gammel PC. Her er spesifikasjonene til PC'en, kjøpte den for 2.5 år siden (sommer 2002). Jeg antar det er bare "System Model" som har noe særlig å si, men slengte nå med resten læl: Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) System Manufacturer: MSI System Model: MS-6380E BIOS: Version 1.00 Processor: AMD Athlon XP 1800+, ~1.5GHz Memory: 512MB RAM Video Card name: NVIDIA GeForce FX 5600 Display Memory: 256.0 MB Sound Device: VIA AC'97 Audio (WAVE) Tenker på å kjøpe "Hitachi-LG GDR-8162B" da den virker grei og jeg får den til en rimelig penge (150-200kr), noen som har noe å si om den? Forrige DVDROM var også en LG, mens min nåværende CDRW er en BENQ, om det har no å si. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 du kan bruke hva som helst Pris messig koster det bare et par hundre ekstra for en dvd brenner.... Lenke til kommentar
TheOddy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Og den brenneren kan brukes til å spille av DVD'er også? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Flyttes til "Lagringsmedier". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå