Erik J. Nilsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Overklokking.no søker medarbeidere Vi søker en eller flere personer som får ansvar for publisering av nyheter. Er du oppdatert på det som skjer? Da har vi bruk for deg! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 tror nok ikke jeg er kyndig, men det hadde vert en fin jobb å ha Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Alle kan søke, man må ikke ha vært en nyhetsredaktør fra før Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Vet ikke om dere setter alder noe høyt? Vet ikke om dere har bruk for det, men engelsk er hvertfall noe jeg kan, etter 3 år på amerikansk skole Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 så ingenting om alder i artikkelen? men regner vel med at de har 18år som et minimum.. håper jeg da. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvordan ville dere foretrekke en henvendelse? E-Mail med en bestemt tittel for eksempel? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 e-post, tittel kan du bestemme selv. Alder er ikke noe vi ser på så lenge personen er seriøs. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hmm. jeg er vell stort sett oppdatert på det som kommer.. kunne gjerne jobbet med og fikse nyheter og sånt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja, jeg har hvertfall søkt nå, har ingenting imot å skrive litt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hmmm, interessant. Når er søknadsfristen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Står ikke noe om det, men de har vist fått inn mange søknader fra godt kvalifiserte folk allerede, så jeg tror egentlig ikke det er så mye vits i å sende inn nå (og det er en stund siden stillingen ble utslyst) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Vet at Natrium blir tester iallfall.. Han sa det til meg, stolt og kry på MSN istad! Grattis til ham ihvertfall... Droppa i det hele tatt å søke pga. nysatsinga mi (sigen vet hva jeg snakker om.. ).. Dessuten fant jeg ut at jeg har søren meg ikke tid heller! Skole!! ÆÆÆÆ!! Mamma mia.. Med mine 3.2 i snitt hadde det funka dårlig.. Må begynne å gjøre lekser nå og greier.. Uff.... Edit: For å gjøre han enda mer flau må jeg legge til at Natrium fortjente det absolutt! Endret 28. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Flashback! F***! Dette har jeg sett før, når jeg var mye yngre, før jeg viste hva datamaskin var, og naboen vår ikke engang hadde ISDN! Hater når sånn skjer! Men men, det skjer jo, så... Men Natrium fortjente det ja, støtter den Glisevask! Vet helt sikkert hva du snakker om, men kommer ikke på det akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå