Launch Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har hørt at det skal funke å bruke Samsung D500 som PC fjernkontroll med Bluetooth, men jeg finner ikke helt ut hvordan. Må jeg legge inn noe på PC eller mobilen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 går det ann? må følge med her, tillfelle det kommer noen svar Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 På min K700i så gikk det fint ann. La til Bluetooth enheten og la inn softwaren for bluetooth usb enheten og søkte etter telefonen så fikk jeg frem hva jeg kan gjøre med bluetooth enheten. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 På min K700i så gikk det fint ann.La til Bluetooth enheten og la inn softwaren for bluetooth usb enheten og søkte etter telefonen så fikk jeg frem hva jeg kan gjøre med bluetooth enheten. Hva sto at du skulle gjøre Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 dette gjorde jeg med mac og se t68 for et par år siden. Lenke til kommentar
knutert Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg tror alle programmer for å gjøre dette enten er for Symbian 60-telefoner eller SE-telefoner....dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå