iMono Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Lurer på hvordan jeg klokker og hvor mye jeg kan klokke på gpu/cpu på Dell Inspiron i9300. Må jeg installere et program? Hvilke settings yter maskinen optimalt? Kom gjerne med erfaringer... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Coolbits Endret 1. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
ols Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Egentlig behøver du ikke installerer noe program. Oppdaterer du til noen av skjermkortdriverne på http://www.laptopvideo2go.com/pages/modifyinf.htm vil du automatisk få tilgang til Nvidia sitt overklokkingsverktøy. Disse driverne gir i seg selv bedre ytelse, også før overklokking, så de er sterkt å anbefale om du vil forbedre ytelsen. 76.50 og 76.10 har jeg bare gode erfaringer med, og de synes å være mye brukt til i9300. Bare sørg for å få med den modifiserte inf filen. (den plasseres i mappen som du pakker ut selve driverfilene til, før du gjør selve oppdateringen). I Nvidia menyen kan du velge å la verktøyet finne "optimal" overklokkings-frekvenser. Det kan være et godt utgangspunkt, eventuelt for nvidere eksperimenter. Lenke til kommentar
kyrresander Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som vet hvordan jeg veldig lett kan klokke gpu`en (GeForce 6800 Go) på i9300? hvis noen vet prøv å forklar det på en lett måte Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som vet hvordan jeg veldig lett kan klokke gpu`en (GeForce 6800 Go) på i9300? hvis noen vet prøv å forklar det på en lett måte Jeg vil anbefale deg å vente litt med å klokke noe som helst. Du bør gjerne ha litt grep om dette før du begynner. Trist å svi kortet. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Coolbits Virker Coolbits på alle maskiner?? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Coolbits Virker Coolbits på alle maskiner?? Funker på alle Nvidia-kort. Endret 6. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Egentlig behøver du ikke installerer noe program. Oppdaterer du til noen av skjermkortdriverne på http://www.laptopvideo2go.com/pages/modifyinf.htm vil du automatisk få tilgang til Nvidia sitt overklokkingsverktøy. Disse driverne gir i seg selv bedre ytelse, også før overklokking, så de er sterkt å anbefale om du vil forbedre ytelsen. 76.50 og 76.10 har jeg bare gode erfaringer med, og de synes å være mye brukt til i9300. Bare sørg for å få med den modifiserte inf filen. (den plasseres i mappen som du pakker ut selve driverfilene til, før du gjør selve oppdateringen). I Nvidia menyen kan du velge å la verktøyet finne "optimal" overklokkings-frekvenser. Det kan være et godt utgangspunkt, eventuelt for nvidere eksperimenter. Hvordan installerer man 76.50? får bare opp at den ikke finner noe kort."Programmet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes" Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Dell_9200. 1.Pakk ut filene til en mappe, slik som nevnt i innlegget mitt over. Det er viktig å få med inf filen også. 2. Gå til "fjern programmer" i kontrollpanelet og fjern Nvidiadriverne. Restart maskinen. 3. Gå til "device manager" og velg "reinstaller skjermkort". IKke søk automatisk, men velg manuelt, og velg "har disk" når det kommer opp. Deretter blar du deg frem til mappen der de nye driverne ligger. Noe i den dur. OK? Endret 6. mai 2005 av ols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå