Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken klasse/rase er lettest å lvle fort med?

Anbefalte innlegg

bruker ca en dag pr lvl selv jeg (lvl 37 atm) men bruker ofte mye tid på å jogge fram og tilbake, helpe guildies, kødde litt rundt i org å bare nye spillet, trenger ikke være noe galt i det? :shrug:

Mange måter å nyte spill på, jeg synes det er moro å levle så fort jeg klarer til 60 på alle characterne.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hunter er helt klart veldig rask å levle med, minimalt med nedetid og mobs dør rimelig fort.

Blir det for mange offrer du bare peten og løper. Mage er også ganske fin når du kommer litt opp i lvl men du må gjerne stoppe for å fylle på mana etter 2-4 mobs, avhengig av lvl på mobs og hvor mye de resister fra gang til gang.

Lenke til kommentar

AE = Arcane Explotions

AoE = Area of Effect.

Det mange glemmer er at warlock er SYK på AoE-dmg så sant noen holder aggro, veldig manaeffektive også.

Warlock har for mye nedetid inntil han/hun eventuelt tar Dark pact, så det er ikke en rask leveler. Den første i EU var mage, den første i US var rogue. Begge var forøvrig troll.

Lenke til kommentar

Når det gjelder grinding.. så er rogue BEST...(grinde casters)

men hvis du skal lvl med litt quest så tror jeg hunters eier, mens warlock kommer på en klar andre...

Endret av XaF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...