dimdal Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 bruker ca en dag pr lvl selv jeg (lvl 37 atm) men bruker ofte mye tid på å jogge fram og tilbake, helpe guildies, kødde litt rundt i org å bare nye spillet, trenger ikke være noe galt i det? Mange måter å nyte spill på, jeg synes det er moro å levle så fort jeg klarer til 60 på alle characterne.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg synes det er morro å gjøre alle quests som regel, mens andre ganger vil jeg kun drepe for drop, noe som fører til litt mange grå quests. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hunter er helt klart veldig rask å levle med, minimalt med nedetid og mobs dør rimelig fort. Blir det for mange offrer du bare peten og løper. Mage er også ganske fin når du kommer litt opp i lvl men du må gjerne stoppe for å fylle på mana etter 2-4 mobs, avhengig av lvl på mobs og hvor mye de resister fra gang til gang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) ..mente Area of Effect. Endret 2. mai 2005 av NightKeeper Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 AoE ?? Arcane Explotions Er det ikke Area Of Effect? En guild kompis fortalte meg det. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 AoE ?? Arcane Explotions Er det ikke Area Of Effect? En guild kompis fortalte meg det. Jupp, er nok det. Det heter AoE vet du. Kan ikke være Arcane Explotions som han over her sier da. Hvor er o'en liksom? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Arcane Explotion er en AoE spell Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 AE = Arcane Explotions AoE = Area of Effect. Det mange glemmer er at warlock er SYK på AoE-dmg så sant noen holder aggro, veldig manaeffektive også. Warlock har for mye nedetid inntil han/hun eventuelt tar Dark pact, så det er ikke en rask leveler. Den første i EU var mage, den første i US var rogue. Begge var forøvrig troll. Lenke til kommentar
XaF Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Når det gjelder grinding.. så er rogue BEST...(grinde casters) men hvis du skal lvl med litt quest så tror jeg hunters eier, mens warlock kommer på en klar andre... Endret 4. mai 2005 av XaF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå