Gå til innhold

Hvilken klasse/rase er lettest å lvle fort med?


Anbefalte innlegg

Mage så lenge du bruker AoE, ellers er rogue raskest på en og en mob, når jeg(rogue) levlet fra 55-60 så brukte jeg for det meste bloodelfs i Azshara, kunne ta fra 7-8 til 15 uten at jeg trengte å heale. Hunter har og svært lav nede tid så de er sikkert ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mage. AE. Gikk fra lvl 55 til 60 på 3 dager.

ja vel 55 til 60 sier du på 3 dager ? sikker! la oss se ...du snakker om 1million xp sånn cirka på 3 dager ..LOL

Det blir isåfall bare 14000xp i timen din tullebukk, klarer du ikke det, så synes jeg synd på classen du spiller. :D

 

Seriøst, mage (og evt rogue) er nok den som lvl'er raskest. Husker når folk begynte å bli lvl 60 på Silvermoon, klart flest mages. Ihvertfall som var online..

Lenke til kommentar
Rogue er den desidert raskeste levleren i WoW, det er faktisk ingen som kommer i nærheten engang. Ingen andre gjør i nærheten så masse damage som rogue, så den dreper fort. I tilleg har den ikkje mana, så man kan holde på uten stopp å grinde.

Ja det hjelper jo stort når du ligger død på bakken.

 

Jeg har spilt de fleste char og IMO er det faktisk shaman som går greiest. God i melee (riktig nok ikke som en rogue eller warrior) samt brukbar spellcaster. Mulighet for å heale, deretter fly på neste mann.

Shaman for teh win! :yes:

Lenke til kommentar
Rogue er den desidert raskeste levleren i WoW, det er faktisk ingen som kommer i nærheten engang. Ingen andre gjør i nærheten så masse damage som rogue, så den dreper fort. I tilleg har den ikkje mana, så man kan holde på uten stopp å grinde.

Ja det hjelper jo stort når du ligger død på bakken.

 

Jeg har spilt de fleste char og IMO er det faktisk shaman som går greiest. God i melee (riktig nok ikke som en rogue eller warrior) samt brukbar spellcaster. Mulighet for å heale, deretter fly på neste mann.

Shaman for teh win! :yes:

Skal en shaman drepe fort må han bruke shocks, og de spiser mana.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hvorfor har det så mye å si å levle fort? Jeg har hørt at Hunter er ganske rask, da man slipper en god del nedetid mellom hver mob grunnet pet.

 

Selv spiller jeg druid, og det blir litt regaining av mana nå og da, men jeg har ikke noe problem med det egentlig. Jeg vil kose meg med spillet, ikke rase frem til lvl 60.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan det går ann jeg.

Selv sliter jeg med å gå opp 1 lvl per dag, nå som jeg er rundt 35 (warrior).

Grinder du bare eller?

Folk har forskjellige oppfatninger av hva "en dag" er, men hvis du sliter med å levle 1 level på 12 timer på lvl 35, da er det noe galt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...