karinaas Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vil sperre mobilsignaler Kinoeiere på New Zealand vil gjøre det umulig å bruke mobiltelefonen i kinosalen. De ønsker nå å blokkere mobilsignaler for å få en slutt på plagsomme kinogjengere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hah! Så genialt!! Har aldri opplevd noe sånt på kino, men kan tenke meg at det er plagsomt =P Sånt kunne vi sikkert fått bruk for her til lands, for jeg har hørt drøssevis av klager Eneste mobilbruken jeg har drevet med på kino var litt blåtannterror før filmen starta :!: Lenke til kommentar
simerix Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hvis de kan finne en sperre som gjør at det bare går ann å ringe nødsamtaler, og at ikke de signalene har virkning utenfor kinoslaen, synes jeg den nye ordningen er helt greit. En gang faren min var, og så en bra grøsser, og det ringte midt under det beste scene. Ja kan dere tro det ble fyrverkeri i kinosalen..... :!: Endret 2. mai 2005 av simerix Lenke til kommentar
simerix Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Edit: postet dobbelt..... Endret 1. mai 2005 av simerix Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hmm, dette leste jeg om for veeeldig lenge siden, men det var i et annet land. Det fikk mange forskjellige reaksjoner hvertfall. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva slags reaksjoner? Kan tenke meg det gikk mest i det positive Burde vi få sånt i Norge da? Eller skal vi holde oss til en Robot med dialekt? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mest i det positive ja, men folk ble også veldig sure for dette. Sikkert fordi de må ha på mobilen, på lydløs. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ARgh, sånne folk irriterer meg.. Det er vel akkurat derfor de vil satse på sånt? De kan ikke be folk om å slå av mobilen, så da må de tvinge dem Lenke til kommentar
scoom Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fornuftig idè. Har vore på kino mange gonger, og har støtt og stadig opplevd at mobiler ringer. Har eigentleg aldri heilt skjønt kva som er problemet med å sette mobilen på "lydløs" i to timar heller Enkelte sliter visstnok med den tingen der har eg fått inntrykk av Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har vært mye snakk om å få det i Norge også. Husker jeg leste om det i de store avisene for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg