Scheen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har en PC som er litt rar.. Den har et ASUS P4V8X-X hovedkort, med en P4 2.8Ghz CPU (800-Mhz System Bus, 1-MB L2 Advanced Transfer Cache) og 768 MB Ram PC 3200. Det som er problemet er at jeg ikke får kjørt PC'en med full hastighet, så jeg må kjøre med CPU compatibility modus (noe som reduserer hastigheten på CPU'en min). De gangene jeg prøver å kjøre med full hastighet henger Windows seg når jeg skal boote. Vet noen hva som er galt? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 har du prøvd og oppgradere biosen til hovedkortet? Lenke til kommentar
Scheen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det har jeg.. Har nå den nyeste versjonen og jeg har fortsatt det samme problemet.. Lenke til kommentar
svirre#2425 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg skjøpte meg en ny ram i går og jeg har såte den inn men jeg får ikke 1g med ram det står ikke det på system oppsete på min datamaskin jeg lurer på ka jeg må gjøre for å få fikset det og få 1 g med ram Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg skjøpte meg en ny ram i går og jeg har såte den inn men jeg får ikke 1g med ram det står ikke det på system oppsete på min datamaskin jeg lurer på ka jeg må gjøre for å få fikset det og få 1 g med ram Kva slag operativsystem har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå