vi er lost Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg bruker denne #container { padding-top:30px; padding-left:30px; padding-right:25px; padding-bottom:25px; margin-left:auto; margin-right:auto; width:760px; top:0; margin-top:0; background: url(containertop.jpg) no-repeat top; } til å justere hovedinnholdet på denne siden: denne. Hvordan kan jeg få et bilde til å repeteres nedover på høyre og venstre side. Har pgøvd utallige løsninger men ingen funket. Hadde blitt veldig glad omm noen kunne hjelpe meg Endret 1. mai 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 bytt ut no-repeat med repeat! Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Pointet var at det bildet som er der rett over "her popper..." skal være der, men det skal være et nytt bilde som fortsetter nedover på venstresiden slik at det lager en "ramme". Endret 1. mai 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) bytt ut no-repeat med repeat! repeat er på som standard. så du trenger ikke skrive det Pointet var at det bildet som er der rett over "her popper..." skal være der, men det skal være et nytt bilde som fortsetter nedover på venstresiden slik at det lager en "ramme". da kan du legge en egen div i diven som du plasserer i toppen og har bakgrunnsbildet i. og sikkert en i bunnen og. Endret 1. mai 2005 av N* Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 background-image: url(containertop.jpg); background-repeat: repeat-y; Kanskje denne funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå