MyBigMouth Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 leter etter noe spesiellt...blir litt teit føler jeg å bare gå rett utpå..bare noe lite noe som kan overraske henne...er da blomster det beste valget? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg hadde i hvert fall blitt smigret av blomster Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tja, hva med en kaktus :!: :!: ..ukens kaktus 52 ganger ... "Au, svarte neger!" Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Om det er det beste valget er vanskelig å si, men et godt trygt valg er det! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeje, tipper du drar mange damer med den holdningen. Det er da ikke noe galt i gjøre en skikkelig innsats Har aldri prøvd meg på en eneste jente noen gang, så det vet jeg ikke. Men jeg kan hvertfal vite at ikke alt trenger å være perfekt sånn som akkuratt antallet roser og hva det betyr. For å vise at du er glad i denne jenta så kan du finne på koslige ting sammen med henne. Nå er det snart sommer og dere kan f.eks dra på en fin strand på kvelden og bare sitte der og snakke og se på stjernene. Ta med en vin flaske (eller fler) og noe å spise .. ha en liten picnic. Jeg vet ikke helt... hvis noen skulle fått meg glad så ville jeg hatt masse kosing. Ingen ting annet enn det kan vel få en til å føle seg glad og bli glad i en. Ta med deg masasje olje eller noe og lær deg å masere orndtlig (altså profft eller hva jeg skal si sånn at det blir drit deilig). Da kan jo jenta ligge der å tenke: "Han maserer meg fordi han vil at jeg skal ha det godt... da må han jo være glad i meg". Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) jeg gjentar jeg er 16...vin? neida bare tuller godt tips...det der skal jeg huske men dette er jo egentlig litt for "de viderekomne"....jeg leter bare etter noe smått som viser at jeg bryr meg...noe lett noe...(det blir litt feil men samma d ) Endret 3. mai 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå