Gå til innhold

Blomster til dama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, aller helst løvetann!

Ironi?

Det finnes andre blomster enn løvetann. Dessuten så er det tanken som teller uansett om det er en rose til 100 kr. Skal love dere at hvis dere går en tur og du ser en fin blomst, så tar du den opp og setter den i håret til jenta.... "Ååhh.. så søøøøt du eeeer!" sier ho da og så får du en nuss på kinnet.

Lenke til kommentar

utrolig hva som skjer på en dag....

jeg er 16 da men denne damme er bare så nydelig på innvendig og utvendig...

Løvetann nei?!

Kan noen finne den blomster regelen fordi jeg vil at det jeg gir skal ha litt symbolikk i seg...

Med tanke på mitt brukernavn...ka f¤%&....ååja :w00t: å to ann....

Men seriøst litt ontopic i en offtopic tråd må vell være mulig?

Er det noen andre forslag til hva jeg kan gjøre...hva er best å gjøre i mitt tilfelle?

Lenke til kommentar

Jeg fant noen rosetips:

Tips - snittroser

* Bruk en ren vase, vask den gjerne med klorin

* Snitt rosene

* Sett rosene i lunkent vann

* Bruk holdbarhetsmiddel

* Sett rosene kjølig om natten

I tillegg har jeg et tips som jeg har hørt andre plasser:

* Få rosene i vasen så raskt som mulig etter at du har beskjært dem. Hvis dette tar tid så vil rosene dra inn bittesmå luftbobler i snittet, og disse boblene effektivt sperre for at rosene kan trekke inn mer vann. Dermed visner rosen raskere. Så husk: Få de i vann så raskt som mulig. Det kan sikkert også hjelpe om du beskjærer rosene under vann (f.eks på en tallerken)

Lenke til kommentar
Det finnes andre blomster enn løvetann. Dessuten så er det tanken som teller uansett om det er en rose til 100 kr. Skal love dere at hvis dere går en tur og du ser en fin blomst, så tar du den opp og setter den i håret til jenta.... "Ååhh.. så søøøøt du eeeer!" sier ho da og så får du en nuss på kinnet.

Du har faktisk et veldig godt poeng. Det er minst like romantisk med selvplukket som med kjøpt!

Lenke til kommentar

Du har faktisk et veldig godt poeng. Det er minst like romantisk med selvplukket som med kjøpt!

Det kommer heeelt an på jenta.

Lenke til kommentar

ga bort 6 roser på 6mnd dagen til meg og dama.. betydde(betød? :p ) noe spesielt da men. ;)

uansett: jenter blir glad for blomster uansett(lite forbehold), uavhengig av alder. Bare noe som viser at du vier oppmerksomheten din mot henne, er positivt. Er også enig med det som ble nevnt tidligere i tråden. En blomst hver dag i en uke, blir kjedelig i lengen.. ha det i bakhodet!

Lenke til kommentar
Sterne sa om kjærligheten: Beviset på kjærlighet finnes i en rekke små oppmerksomheter ikke så understreket at de vekker oppmerksomhet, men heller ikke så vage at de ikke blir forstått.

Eller, som en liten lur fjert! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...