Nicklas Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, aller helst løvetann! Ironi? Det finnes andre blomster enn løvetann. Dessuten så er det tanken som teller uansett om det er en rose til 100 kr. Skal love dere at hvis dere går en tur og du ser en fin blomst, så tar du den opp og setter den i håret til jenta.... "Ååhh.. så søøøøt du eeeer!" sier ho da og så får du en nuss på kinnet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 utrolig hva som skjer på en dag.... jeg er 16 da men denne damme er bare så nydelig på innvendig og utvendig... Løvetann nei?! Kan noen finne den blomster regelen fordi jeg vil at det jeg gir skal ha litt symbolikk i seg... Med tanke på mitt brukernavn...ka f¤%&....ååja å to ann.... Men seriøst litt ontopic i en offtopic tråd må vell være mulig? Er det noen andre forslag til hva jeg kan gjøre...hva er best å gjøre i mitt tilfelle? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva med å plukke blomster fra naturen. Du funker alltid! 3 røde roser går også... Hovedsaken er at det kommer fra deg, og at det var du som kjøpte dem, din idè etc. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg fant noen rosetips: Tips - snittroser* Bruk en ren vase, vask den gjerne med klorin * Snitt rosene * Sett rosene i lunkent vann * Bruk holdbarhetsmiddel * Sett rosene kjølig om natten I tillegg har jeg et tips som jeg har hørt andre plasser: * Få rosene i vasen så raskt som mulig etter at du har beskjært dem. Hvis dette tar tid så vil rosene dra inn bittesmå luftbobler i snittet, og disse boblene effektivt sperre for at rosene kan trekke inn mer vann. Dermed visner rosen raskere. Så husk: Få de i vann så raskt som mulig. Det kan sikkert også hjelpe om du beskjærer rosene under vann (f.eks på en tallerken) Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det finnes andre blomster enn løvetann. Dessuten så er det tanken som teller uansett om det er en rose til 100 kr. Skal love dere at hvis dere går en tur og du ser en fin blomst, så tar du den opp og setter den i håret til jenta.... "Ååhh.. så søøøøt du eeeer!" sier ho da og så får du en nuss på kinnet. Du har faktisk et veldig godt poeng. Det er minst like romantisk med selvplukket som med kjøpt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det finnes andre blomster enn løvetann. Dessuten så er det tanken som teller uansett om det er en rose til 100 kr. Skal love dere at hvis dere går en tur og du ser en fin blomst, så tar du den opp og setter den i håret til jenta.... "Ååhh.. så søøøøt du eeeer!" sier ho da og så får du en nuss på kinnet. Du har faktisk et veldig godt poeng. Det er minst like romantisk med selvplukket som med kjøpt! Det kommer heeelt an på jenta. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 noe sier meg at darkness har erfaring her..... takk for tipset simen1 men liten sjans for at jeg får muligheten til å bruke d Jeg leter fortsatt etter den derre 1 rose betyr,2roser betyr osv Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det eneste jeg vet er at 7 roser betyr "jeg elsker deg". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Fant dette http://www.stash.no/livsstil/blomstersprak.php uansett, som noen har nevnt, det skal ikke gis 2, 4, 6, 8 eller 9 roser. Hvis det symboliserer noe spesielt for dere er det derimot litt annerledes. Endret 3. mai 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ga bort 6 roser på 6mnd dagen til meg og dama.. betydde(betød? ) noe spesielt da men. uansett: jenter blir glad for blomster uansett(lite forbehold), uavhengig av alder. Bare noe som viser at du vier oppmerksomheten din mot henne, er positivt. Er også enig med det som ble nevnt tidligere i tråden. En blomst hver dag i en uke, blir kjedelig i lengen.. ha det i bakhodet! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sterne sa om kjærligheten: Beviset på kjærlighet finnes i en rekke små oppmerksomheter ikke så understreket at de vekker oppmerksomhet, men heller ikke så vage at de ikke blir forstått. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 du bommet litt på den ammaz....6 roser- jeg tror ikke på dine løfter.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sterne sa om kjærligheten: Beviset på kjærlighet finnes i en rekke små oppmerksomheter ikke så understreket at de vekker oppmerksomhet, men heller ikke så vage at de ikke blir forstått. Eller, som en liten lur fjert! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det eneste jeg vet er at 7 roser betyr "jeg elsker deg". 3 røde roser betyr "Jeg elsker deg" og 7 røde roser betyr "Jeg er din for alltid". Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Drit i det jævla ANTALL ROSER tullet deres!!! Kjøp så mange roser du vil selv. Det holder med 1 stk! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeje, tipper du drar mange damer med den holdningen. Det er da ikke noe galt i gjøre en skikkelig innsats Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Siden få liker ideene min...Hva er andre ting jeg kan gjøre for å vise at jeg faktisk bryr meg om denne dama? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Be henne ut finn på noe. Kjøp en gave til henne. fortell henne det i det riktige øyeblik... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er da ikke noe galt med blomster.. men hvis du absolutt ikke vil gi henne blomster så kan du f.eks prøve å gi henne et kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå