MyBigMouth Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har ei jeg har et godt øye til men jeg lurer på hvordan jeg "skal angripe det" Har vurdert blomster til a` men hva er da loven for hvilken blomster som skal skaffes.....en rose hver dag i en uke? elns? Andre forlsag på andre ting jeg kan gjøre..? IKKE noe sånt som...kryp inn vinduet hennes om natten og pul forstanden ut av henne Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor gammel er du/henne? er ganske relevant før ideèr/tips kan gis Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg stemmer for å gi alt på en gang. (ikke 1 hver dag i en uke) Det gir større overraskelsesmoment og du kan gi mye på en gang uten at det blir svindyrt. Roser er veldig standard, men absolutt godkjent. Det var noen "regler" om antall og hva det antallet betyr som jeg ikke husker, men huskeregelen er vel ikke 2, 4, 6, 8 fordi det kan deles på 2. 1, 3, 5, 7, 10 er derimot godkjente antall. Du kan også være litt kreativ å gå for andre blomsterslag. Men helst ikke nellik, de virker "billige". Du må nesten se an smaken til dama om du tror hun liker roser eller noe litt mer kreativt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 huskeregelen er vel ikke 2, 4, 6, 8 fordi det kan deles på 2. 1, 3, 5, 7, 10 er derimot godkjente antall. Var det ikke slik at tre røde betød "elsker deg", syv røde "din for alltid", gule generelt handler om vennskap og hvite og svarte er typsike dumpefarger? Mener dama snakket noe om slikt. Anyway. Ikke bry deg om sånn teit symbolikk - bare gi henne en bukett. Har du lyst til å være litt emr fancy så får du alltids gode råd til enkle, men lekre buketter av de bak disken - de kan som regel jobben sin veldig bra Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 IKKE noe sånt som...kryp inn vinduet hennes om natten og pul forstanden ut av henne ..fordi at det har du allerede prøvd, og det funket ikke så bra!? Har nok litt å si hvor gamle du/dere er, ja! Men, spørsmålet er om dama kommer til å like det.. Min kjærest vil IKKE ha roser, for å si det slik! Hun synes slikt er veldig tåpelig.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror de fleste jenter liker å få blomster.. men jeg tror egentlig hvite linjer hadde overrasket jenta mer.. roser er så typisk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror de fleste jenter liker å få blomster.. men jeg tror egentlig hvite linjer hadde overrasket jenta mer.. roser er så typisk. Er ikke hvite liljer slik man helst bruker i begravelser da? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror de fleste jenter liker å få blomster.. men jeg tror egentlig hvite linjer hadde overrasket jenta mer.. roser er så typisk. Er ikke hvite liljer slik man helst bruker i begravelser da? Ved første lesning av darness|'s innlegg, så trodde jeg, uten å tenke videre på det, at det var utelukket en positiv ting. Men, når Kenny000 sier det han sier, så ser jeg ved nærmere ettersyn at darkness| nevnte aldri noe om at det var en "bra ting", bare at det "overrasket".. Så, jeg vet neimen ikke jeg! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg ga 3 roser til dama i helga bare for å være snill skal si 3 roser gjorde susen, HELE NATTA. Men tror alle jenter blir litt glade av roser viser at noen bryr seg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 IKKE noe sånt som...kryp inn vinduet hennes om natten og pul forstanden ut av henne Med tanke på brukernavnet ditt .. RxJ0n.. Ereksjon.. Sikker på at det ikke er det du drømmer om likevel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Vel, JEG hadde ikke tenkt på begravelse hvis jeg fikk hvite liljer.. men hvem vet hva hun hadde gjort. Best å holde seg på den sikre siden å kjøpe tre røde langstilkede roser. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Vel, JEG hadde ikke tenkt på begravelse hvis jeg fikk hvite liljer.. men hvem vet hva hun hadde gjort. Best å holde seg på den sikre siden å kjøpe tre røde langstilkede roser. hehe.. Tenk! DET hadde vært kjipt; blitt minnet på en begravelse med blomster fra en beundrer, eller kjæreste! Litt off-topic, men; det/dette sier / kan si litt om hvordan mennesker opplever ting på forskjellig vis! En person, av forelskelse eller beundring, gir hvite liljer til en annen en, ..den personen forbinder det hele med sorg! Litt tragi-komisk i grunn; det finnes ingen perfekte løsninger, eller svar! Ingen fasit! ..derimot så finnes det noe som vi definerer som en 'normal' i de fleste situasjoner, og det er jo bra for mange! Det sikreste vil vel være, som darkness| og andre sier; tre røde langstilkede roser! Eller 7.. Men, man kan jo prøve å være orginal med et annet valg av blomster også!? Er vel uansett best med "alle på én gang", enn spredt utover ei uke eller lignende. Men, igjen; tror personlig, hvis jenta er i relativ ung alder at roser vil fungere bra! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) en jeg kjenner fortalte at faren hennes kjøpte liljer til sin kone (moren hennes). Da ble hun skikkelig sur fordi hvite liljer er slikt man kjøper i begravelser.. så det er der jeg har det fra Endret 2. mai 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tja, hva med en kaktus :!: :!: ..ukens kaktus 52 ganger ... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sjekket med henne jeg snakket om i sted. Liljer er visst bra det, men det var nelikker som ikke var bra (begravelse) Skjønner ikke hvordan folk vet slikt jeg.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nelliker? Høres ut som noen fisne blomster Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hmm, har hørt om de der reglene for blomster jeg og, men husker ikke noe om dem.. Men når jeg tenker på det at jeg skal gi blomster til ei jeg ikke kjenner, men syns er fryktelig pen, snakket litt med via msn, osv så tenker jeg tvert: "blir ikke det litt dumt?" For ungdommer i 17års alderen that is.. "hei sann, jeg heter Svenna og liker deg veldig godt.. Kjøpte noen blomster til deg! " Bare meg som syns det skurrer? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva med å plukke blomster fra naturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå