Framerate Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg har i det siste brennt et par Verbaltim plater av typen DVD-R 8x FULL FACE produsert av mitsubishi. Disse er printbare og siden jeg har en printer som støtter printing direkte på plater har jeg eksprimentert litt med dette. Resultatet blir ganske tøft og jeg er egentlig veldig fornøyd bortsett fra den irriterende Verbaltim logoen og 8X merket rundt midten av plata Er det slik på alle Verbaltim FULL FACE printbare plater? Var innom norwaydisc nå nettop og så de hadde bilder av platene de solgte... Disse platene har tydelig den irriterende logoen og 16X merket Disse derimot virker som om ikke har logo eller hastighets merke Er det slik at de sistnevnte platene faktisk ikke har logo rundt midten? Det skulle jo være de samme platene brotsett fra at de er pakket i spindel a 25 og 50 (ifølge norwaydisc har de begge mediakoden: [DVD+R:MCC-004-000]) Edit: post nr. 666 Endret 1. mai 2005 av megakrølle Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Sjekket litt her. Alle 50CB'ene har ikke logo (CD-R, 16x +/-R og 8x +/-R) (ihvertfall de jeg sjekket som jeg selv bruker fra) 25CB'ene samt 10pk/5pk med cover HAR logo. De platene du har brukt, hvilken forpakning hadde de? Kan ikke garantere at det jeg skrev her stemmer for i morgen også - mulig verbatim endrer på ting... Endret 1. mai 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Sjekket litt her. Alle 50CB'ene har ikke logo (CD-R, 16x +/-R og 8x +/-R) (ihvertfall de jeg sjekket som jeg selv bruker fra) 25CB'ene samt 10pk/5pk med cover HAR logo. De platene du har brukt, hvilken forpakning hadde de? Kan ikke garantere at det jeg skrev her stemmer for i morgen også - mulig verbatim endrer på ting... Ahh takk det var jo gode nyheter De jeg har brennt i det siste har vært fra en 10pk boks med 8x DVD-R med cover... Tenker jeg bestiller 50CB sammen med Benq 1640 når dere får den inn (hvordan går det forresten med forrhondsbestilling av brenneren? kan det ordnes?) Endret 1. mai 2005 av megakrølle Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sjekket litt her. Alle 50CB'ene har ikke logo (CD-R, 16x +/-R og 8x +/-R) (ihvertfall de jeg sjekket som jeg selv bruker fra) 25CB'ene samt 10pk/5pk med cover HAR logo. De platene du har brukt, hvilken forpakning hadde de? Kan ikke garantere at det jeg skrev her stemmer for i morgen også - mulig verbatim endrer på ting... Ahh takk det var jo gode nyheter De jeg har brennt i det siste har vært fra en 10pk boks med 8x DVD-R med cover... Tenker jeg bestiller 50CB sammen med Benq 1640 når dere får den inn (hvordan går det forresten med forrhondsbestilling av brenneren? kan det ordnes?) Venter enda på bekreftelse fra BenQ EU - så vi kan enda ikke bekrefte levering og pris 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå