Maynard James Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt nytt hk og cpu, har fra før av 1 gb twinmos. HK : msi neo2 platinum socket 939 nforce 3 Cpu : Amd 64 3500+ "winchester" men, når jeg spiller diverse spill, så stopper alt opp i ca 5 sekunder plutselig til det forsetter, hele pc'n fryser liksom. og når jeg har spilt en stund får jeg blå skjerm der jeg rekker å lese noe om fysisk minne. kan dette være noe med rammen? Endret 1. mai 2005 av Shade22 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Har nettopp kjøpt K8n Neo2 platinum og cpu amd 64 3500+ 90mn men jeg kjøpte skikkelige rambrikker som Corsair Og alt funkerer helt fint her. vil anbefale deg og bruke kvalitetsminnebrikker som corsair og ikke twinmos. hadde twinmos før.angrer ikke ett sekund på at jeg byttet ut twinmos minnebrikkene med corsair Endret 1. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 tror dere det vil funke me Crucial BallistX? det skal jo være kvalitets ram. en kompis som ville bytte sin 512 brikke mot mine 2 twinmos brikker Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Ja ville heller gått for crucial istedenfor twinmos. Husk på da at du vill ikke få dual channel med kun en minnebrikke. jeg kjøpte 2 corsair Xms minnebrikker og bruker de nå i dual channel:-) forresten det er 400mhz minnebrikker vi snakker om sant? Endret 2. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Crucial Ballistx pc3200 ja, den som vant over corsair xl og ocz E.B på andatech testen. Forøvrig så sto twinmos brikkene mine i singel, satte i dual nå, skal se om det er blitt bedre. Er det slik at twinmos og nyere nforce 3 kort ikke passer sammen? noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 har du 2 mer eller mindre identiske twinmos 400mhz eller høyere minnebrikker så kan du bruke de i dual channel. Det er mange hk som er kresen på hvilke rambrikker som brukes. Derfor kjøpte jeg Corsair XMS3200C2 minnebrikker. Det vil stå oppe på skjermen når du starter maskinen om de minnebrikkene funker i dual channel. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 IKKE bytt 1024 mb mot 512! TwinMos passer ikke godt sammen med NF3 nei.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 da jeg satte rammen i dual ser det ut som alt ble greit, har ikke hatt noen stopp i det siste. og til deg BaX, 1gb twinmos koster jo det samme som 512 crucial ballistx, vil det være et så dårlig bytte? skal jo kjøpe en ny brikke hvis jeg bytter Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 nei, problemet er her fortsatt, sitter litt me hl2 og cs-s, plutselig stopper alt opp, det er ekkelt, noen som har eiling på hva det er? kan det være noe annet enn ram? har enda ikke prøvd noe annet Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 nei, problemet er her fortsatt, sitter litt me hl2 og cs-s, plutselig stopper alt opp, det er ekkelt, noen som har eiling på hva det er? kan det være noe annet enn ram? har enda ikke prøvd noe annet jeh har samme problemet, OG jEG HAR JÆVLA(Jeg beklager for språkbruket) TWINMOS , DET ER NOE DRIT Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 har du prøvd noe annet? bare lurer på om det er det som er feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå