Windoge Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så vidt jeg vet finnes CS som en egen "retail" (standalone) versjon i butikkene. Blir det samme å skje med Source? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mulig Elkjøp fortsatt selger Half-Life 2 for 299,- og det er vel verdt penga. CS: Source standalone hadde vel uansett kommet til å kosta 250,- og Half-Life 2 er jo fjorårets desidert beste spill (synes jeg iallefall). Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så vidt jeg vet finnes CS som en egen "retail" (standalone) versjon i butikkene. Blir det samme å skje med Source? Gjør det det? Har bare sett CZ jeg da.... Lite sannsynlig at det kommer for seg selv, når "folket" er villige til å kjøpe HL2 for å få source. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du får ikke 1.6 som standalone, CS:CZ derimot, ja. En morsom ting er at diverse butikker selger Half-Life 1 til ca 150 kr. Det er snakk om nesten 7 år gammelt spill... Rimelig sykt at de får lov til å selge det til den prisen spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå