lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) La nå plutselig merke til denne morsomme meldinga på http://www.integritymessenger.com/: hackbsd Crew 0wnz y0u @ jank0 was here Morsomt, trodde folka kunne sikre sidene sine!! Noen andre som har linker til hacks sider? Ofte morsomt å se de meldingene de legger igjen.. Endret 1. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) eid? EDIT: som i Endret 1. mai 2005 av eMPea Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Yay! Enda flere drittunger som ikke klarer å holde onanipølsene sine vekke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Onanipølser.. Hmmm, skal vel egentlig ikke si noe for det var en gang jeg også gjorde sånt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det du ser er en "deface", og det går rett og slett ut på at du skifter ut index-fila til en side med din egen index-fil. 95% av alle defaces er basert på enkle feil i publiseringsystem, vil jeg tro, men de siste prosentene ligger det faktisk litt jobb bak. Søk på deface + database eller noe på google hvis du vil finne en database. Jeg vet det finnes. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jupp.. Da jeg holdt på med dette brukte jeg ofte phpBB-forumet fordi det har så mange grove sikkerhetshull som gjorde at jeg fikk tilgang til databasen og dermed hadde ganske stor styring! Fant ut at det var litt værre å komme inn i selveste Red Hat Linux (som servern lå på), men det var visst mulig det også. Finnes hauevis av guider om det på internett. Ganske skummelt må jeg si! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er problemet. At folk bruker enten utdaterte versjoner av programvare eller programvare som er veldig lett å komme seg inn i. Red hat linux er forresten et idiotisk system å skulle drive server på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå