Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Colosseum er den diggeste kinoen. No discussion! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 har ikke colosseum THX setifisert sal? må komme meg der en gang! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En venn er der nå, de fikk strøm av en bedrift i nærheten, så de satt i teltet sitt og spilte Halo på X-Box. Sikkert ganske greit (kanskje ikke akkurat nå, det pissregner), men ikke noe jeg hadde gjort. Jeg får heldigvis kjøpe en billett av ham. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Colosseum er den diggeste kinoen. No discussion! Skal ikke akkurat protestere på det Forresten skjønner jeg ikke helt greia med å sitte uker i kø for å få billett til premieren når jeg kan stikke ned til neste forestilling og få billett med en gang. Jeg vil bare se filmen, og om jeg er først eller sist er likegyldig. Men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Ahh yeeeh, tilbake fra 0 timer søvn, maraton med de originale SW filmene på VHS(!)(klarte ikke fikse laptop ) @ en 14" reiseTV og jevnlige pilgrimsferder til Essoen for pølser og do sammen med 3 kamerater, og seff med alle de beste billettene Kom forøvrig en halvfull fotballidiot med ei støgg dame på slep og lo av oss, han hadde vel vært og sett på fotballkamp i Kristiansand, reist opp og ned med buss fra Sandnes en hel dag... Endret 2. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Køa i Atter en Konge filmen var kult. Men Star Wars usj nei. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har egentlig aldri skjønt hva som er vitsen med å sitte i en slik kø... Det er jo bare å gå på en hvilken som helst annen kino og kjøpe billetter til Colloseum! Jeez. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 eller internett for den saks skyld Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 skulle gjerne ha vært der, men jobb osv hindrer meg skal uansett på premiæren, er vel en THX kino mener jeg(eller enermax?), og med de nye seter og ekstra lang benplass(ca 1m) blir alt bra Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hadde vært artig å laste ned slutten å rope hvem som dør osv ut i mikrofon der de camper i teltene sine Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Køa i Atter en Konge filmen var kult. Men Star Wars usj nei. Høhø. "Ringenes Herre er en ting, men Star Wars? Herregud, er ikke nerd heller da " edit: tørrfisk: "ANAKIN = DARTH VADER! HAHA!" Endret 2. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tusen takk steffyboy nå trenger jeg ikke å se den filmen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Så køen ved colloseum i dag. Den var lang... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tusen takk steffyboy nå trenger jeg ikke å se den filmen! Når skulle Anakin blitt Darth Vader om ikke i denne filmen? Og Padmé Amidala dauer også...Mora til Luke og Leia vett...Døde når de ble født...Var så idiot å flagre gjennom tegneserien ...men alt der av hovedtrekk var som jeg hadde forutsett... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skreiv det på tull da Star wars universet er det som har fascinert meg mest gjennom tidene når det gjelder film, så kan nok historien Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Her i tromsø har dem slått opp et sånt sametelt utfor kinoen. Du mener en lavo? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg fikk premiere bilett! Men til sagatinkino, her i hamar. Null kø, bare sykla nedom og kjøpte biletter.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 lavo er vel sametelt? Ja men det heter lavo likevel, om du kommer å skal kjøpe et sametelt tror jeg folk ville se rart på deg og antegeligvis si det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå