Gå til innhold

noen forum brukere som sitter i Star Wars køen?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Gikk meg en tur bort til Colusesum Kino i dag for å se på den aldri så kjente køen for å få biletter til kommende episode som for øvrig er den siste i rekken av 6 filmer.

Her et bilde hentet fra denne artikkelen i VG:

1112889607.10879.jpg

Så ut som de hadde det riktig så trivelig de som var der, og alle hadde t-skjorte med et nr som fortalte hvor de var i rekken. Sola skinte og de fleste spilte star wars spill, eller satt å pratet.

Da slo tanken meg.

Har vi noen forum brukere her på hw som sitter i den køen?

Stå fram!

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ned med noen kamerater til kinoen her i sandnes tror jeg :wee:

Blir nok mest prinsippsak da, å ha sittet utfor kinoen for å få billetter til en premiære. Er vel ingen sånne kult-film premiærer fremover som kan sammenlignes :p

Edit: Russen kommer sikkert til å voldta oss :p satser på å ikke sove noe.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Hvordan funker egentlig det systmet der? Er det slik at hvis man går ut av køen så mister man plassen? Hvis man får kølapp, hvorfor sitter de der da?

På Ringenes Herre var det ihvertfall slik at man fikk en kølapp, men om kølappen skulle gjelde måtte man være der hele tiden i tillegg. Jeg tror man fikk være borte et kvarter av gangen, men hvis det gikk over det, gikk man bakover i køen.

Lenke til kommentar
"Ja jeg sitter her fra køen og fant et strømuttak for laptopen min og da måtte jeg bare poste her på forumet" :p

Hehe, var faktisk det først jeg tenkte!

Om noen sitter der har de vel ikke med seg pc :p

Seff skal vi det. Laptop + strømuttak + Star Wars Episode 1, 2 og 3 på DVD = oh yeaaah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...