Ni kon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Gikk meg en tur bort til Colusesum Kino i dag for å se på den aldri så kjente køen for å få biletter til kommende episode som for øvrig er den siste i rekken av 6 filmer. Her et bilde hentet fra denne artikkelen i VG: Så ut som de hadde det riktig så trivelig de som var der, og alle hadde t-skjorte med et nr som fortalte hvor de var i rekken. Sola skinte og de fleste spilte star wars spill, eller satt å pratet. Da slo tanken meg. Har vi noen forum brukere her på hw som sitter i den køen? Stå fram! Endret 1. mai 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hvis du tenker på den køen som erher i bergen så har jeg en stebror som sitter først Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 kø i Bergen også? trodde det bare var i Oslo jeg? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg skal ned med noen kamerater til kinoen her i sandnes tror jeg Blir nok mest prinsippsak da, å ha sittet utfor kinoen for å få billetter til en premiære. Er vel ingen sånne kult-film premiærer fremover som kan sammenlignes Edit: Russen kommer sikkert til å voldta oss satser på å ikke sove noe. Endret 1. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jepp, billettsalget starter mandag, kø overalt vistnok :!: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jepp, billettsalget starter mandag, kø overalt vistnok :!: på mandag? altså i morgen? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvordan funker egentlig det systmet der? Er det slik at hvis man går ut av køen så mister man plassen? Hvis man får kølapp, hvorfor sitter de der da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvordan funker egentlig det systmet der? Er det slik at hvis man går ut av køen så mister man plassen? Hvis man får kølapp, hvorfor sitter de der da? På Ringenes Herre var det ihvertfall slik at man fikk en kølapp, men om kølappen skulle gjelde måtte man være der hele tiden i tillegg. Jeg tror man fikk være borte et kvarter av gangen, men hvis det gikk over det, gikk man bakover i køen. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jepp, billettsalget starter mandag, kø overalt vistnok :!: på mandag? altså i morgen? ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 "Ja jeg sitter her fra køen og fant et strømuttak for laptopen min og da måtte jeg bare poste her på forumet" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 "Ja jeg sitter her fra køen og fant et strømuttak for laptopen min og da måtte jeg bare poste her på forumet" Hehe, var faktisk det først jeg tenkte! Om noen sitter der har de vel ikke med seg pc Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 "Ja jeg sitter her fra køen og fant et strømuttak for laptopen min og da måtte jeg bare poste her på forumet" Hehe, var faktisk det først jeg tenkte! Om noen sitter der har de vel ikke med seg pc Seff skal vi det. Laptop + strømuttak + Star Wars Episode 1, 2 og 3 på DVD = oh yeaaah Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her i tromsø har dem slått opp et sånt sametelt utfor kinoen. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her i Kristiansand sitter det en god del utenfor å venter og. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 så de utenfor fønix ja, de hadde til og med rigga seg med sofa.. de satte å spilte kort.. så ikke så veldig gøy ut Lenke til kommentar
TRS Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Seff skal vi det. Laptop + strømuttak + Star Wars Episode 1, 2 og 3 på DVD = oh yeaaah hvor fikk du tak i Episode 3 på DVD da? Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Verdenspremiere: 19. mai kl. 00:03. Skal hvertfall se den etter en stund når jeg får meg rimelige billetter. Gidder ikke sove utfor kinoen bare for og få se premieren Endret 1. mai 2005 av EskildO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå