ruban Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) send til meg også! hva er en avatar?? Endret 1. mai 2005 av ruban Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Why?Alt blir jo routet gjennom MSN sine servere. Din egen IP kommer jo ikke gjennom der... Avataren blir jo tilpasset til 96x96px og gjort om til .png også om jeg ikke husker helt feil. Har du prøvd? Avataren blir justert i størrelse lokalt, derfor kan man også med enkle/småavanserte grep få en avatar som er 2-3 ganger større enn den skal være. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, jeg prøvde nå nettopp. Havnet bare opp med IP-en til MSN-serverene. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Etter et søk på google fant jeg http://msnsniffer.say-it-now.com/ Ser ut som det virker EDIT: bare lokale iper på bilde Endret 1. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De snifferene fungerer bare på LAN. Lenke til kommentar
ruban Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) nei den bare viser min ip! viser ikke ip hans! Endret 1. mai 2005 av ruban Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, jeg prøvde nå nettopp.Havnet bare opp med IP-en til MSN-serverene. Greit, fungerte i hvert fall før. Nei da er det vel bare å kjøre på med en audio/video/fil-overføring Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det går også gjennom serverene nå om dagen, derfor det ofte går så sakte. Eneste jeg kan tenke meg går er direkte videokonferanse. *prøve* Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) artig at det skal være så mange "ansvarsfulle" folk her.... Nei må ikke gi ut informasjon som kan hjelpe andre å finne IP'en til vennene på msn...huff og huff... Har mistanker om at netlimiter kan hjelpe til... Endret 1. mai 2005 av Bro2 Lenke til kommentar
Havon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvis du sikter til meg så har jeg hjulpt han, desuten er det blitt sagt i tråden her allerede Hvis folka legger to og to sammen så er det barne mat å finne ut ip'n til de han måtte ønske på msn, ettersom han kobler opp mot maskina hans bare man snakker til en. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Send en sang(mp3) han bare "må" høre. Mens du sender, trykker du win+r of skriver cmd trykk [ENTER] skriv netstat Nå kan du se(ved hjelp av eliminermetoden, hvilken ip som er vennen din) Med eliminermetoden, mener jeg at du fjerner usannsynlige iper og porter. F.eks. kan du fjerne alt som har med port 80 å gjøre, da dette har med websider. osv. Synes ikke ip er spseislt sensitiv info. De fleste har brannmur(enten de vet det eller ikke), og tviler på at denne karen klarer å gjøre mye bøll når han ikke kan få tak i ip adressen til kompisen en gang... (no offense seff) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kommer fortsatt bare til MSN sine servere jeg. baym-sb32.msgr.hotmail.com <-- feks. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har man netlimiter kan man vel se på listen der hvilke ip-adresser de forskjellige programmene er tilkoblet, da også msn. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) netstat -n funker bedre til å finne ip da. kan bare skrive netstat -n før under og etter overføringen så finner han jo ut den han er ute etter. Kan jo spore ip'ene for å finne ut hviken det er å. Endret 1. mai 2005 av Havon Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hvis det er en venn av deg så kan du jo bare sjekke ipen hans mens du er på besøk når han f eks er på do, eller henter en pizza Lenke til kommentar
Havon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hvis det er en venn av deg så kan du jo bare sjekke ipen hans mens du er på besøk når han f eks er på do, eller henter en pizza :!: Kanskje han ikke mener lokal ip? men kan jo bare besøke www.ipadresse.no mens han er på do ell no Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 kjør i gang en fil overføring åpne dos prompten, tasklist , så finner du pid til msn så netstat -on og leter etter pid EKS. msnmsgr.exe 1228 Console 0 12 868 K her er 1228 pid TCP xx.xxx.xxx.xx:3209 207.46.106.170:1863 ESTABLISHED 1228 Her er utskrift fra netstat, der ipn din kommer først og så ipn til det msn kobler seg opp mot. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 1. installer NetLimiter 2. send ei fil til han 3 oppn Netlimiter og sjekk ka for en ip som bruker linje kapasitet... enkelt og greit! Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) seriøse hacker forsøk her , minner litt om historien til han som hacka en irc canal og endte ,med og hacke sin sin egen, heheheheh, hd, jaja, mosomt å se lese dette :!: Endret 2. mai 2005 av Osse Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 seriøse hacker forsøk her , minner litt om historien til han som hacka en irc canal og endte ,med og hacke sin sin egen, heheheheh, hd, jaja, mosomt å se lese dette :!: Ja det kan virke sånn ja, men netlimiter funker bra, der ser du hvilken ip du faktisk du sender en fil til igjennom msn. Mannen som hacket seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå