Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan finne ip! msn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Why?

Alt blir jo routet gjennom MSN sine servere.

Din egen IP kommer jo ikke gjennom der...

Avataren blir jo tilpasset til 96x96px og gjort om til .png også om jeg ikke husker helt feil.

Har du prøvd?

Avataren blir justert i størrelse lokalt, derfor kan man også med enkle/småavanserte grep få en avatar som er 2-3 ganger større enn den skal være.

Lenke til kommentar

artig at det skal være så mange "ansvarsfulle" folk her....

Nei må ikke gi ut informasjon som kan hjelpe andre å finne IP'en til vennene på msn...huff og huff...

Har mistanker om at netlimiter kan hjelpe til...

Endret av Bro2
Lenke til kommentar

Hvis du sikter til meg så har jeg hjulpt han, desuten er det blitt sagt i tråden her allerede :p Hvis folka legger to og to sammen så er det barne mat å finne ut ip'n til de han måtte ønske på msn, ettersom han kobler opp mot maskina hans bare man snakker til en.

Lenke til kommentar

Send en sang(mp3) han bare "må" høre.

Mens du sender, trykker du win+r of skriver cmd

trykk [ENTER]

skriv netstat

Nå kan du se(ved hjelp av eliminermetoden, hvilken ip som er vennen din)

Med eliminermetoden, mener jeg at du fjerner usannsynlige iper og porter. F.eks. kan du fjerne alt som har med port 80 å gjøre, da dette har med websider. osv.

Synes ikke ip er spseislt sensitiv info. De fleste har brannmur(enten de vet det eller ikke), og tviler på at denne karen klarer å gjøre mye bøll når han ikke kan få tak i ip adressen til kompisen en gang... (no offense seff)

Lenke til kommentar

netstat -n funker bedre til å finne ip da. kan bare skrive netstat -n før under og etter overføringen så finner han jo ut den han er ute etter.

Kan jo spore ip'ene for å finne ut hviken det er å.

Endret av Havon
Lenke til kommentar
hvis det er en venn av deg så kan du jo bare sjekke ipen hans mens du er på besøk :) når han f eks er på do, eller henter en pizza

:!: Kanskje han ikke mener lokal ip? men kan jo bare besøke www.ipadresse.no mens han er på do ell no :p

Lenke til kommentar

kjør i gang en fil overføring

åpne dos prompten,

tasklist , så finner du pid til msn

netstat -on og leter etter pid

EKS.

msnmsgr.exe 1228 Console 0 12 868 K

her er 1228 pid

TCP xx.xxx.xxx.xx:3209 207.46.106.170:1863 ESTABLISHED 1228

Her er utskrift fra netstat, der ipn din kommer først og så ipn til det msn kobler seg opp mot.

Lenke til kommentar
:p:p:p seriøse hacker forsøk her , minner litt om historien til han som hacka en irc canal og endte ,med og hacke sin sin egen, heheheheh, hd, jaja, mosomt å se lese dette :!: Endret av Osse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...