ruban Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hei! jeg lurer på om hvordan jeg kan finne IP en til de som er pålogget på msn min?? går det ann?? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 er sikkert noen über programmer som finner det.. men vet ikke hvor man får dem Lenke til kommentar
Havon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hva skal du med den innformasjonen? Er ganske sensetiv infomasjon. Så hakke lyst til å risikere å hjelpe deg med noe som du kan missbruke. Men si hva du skal med det først da Edit : LEIF Endret 1. mai 2005 av Havon Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Mener å huske at du må overføre en fil til en person for å finne ip'en hans, kan godt hende at dette er feil, men var det jeg leste i en annen tråd her en gang. Da kunne du bare kjøre en kommando i cmd så kom alle ip adresser som var "aktive" listet opp; ikke det at jeg husker hvilken kommando det var Endret 1. mai 2005 av White Fox Lenke til kommentar
ruban Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) jeg vedda med vennen min om å finne ip en hans! håper dere hjelper meg med å vinne 100 kr! Endret 1. mai 2005 av ruban Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) For å finne Ipen hans, må dere overfører filer. Du kan ikke finne ipen til alle på lista...fordi du er koblet opp mot msn messenger servere..ikke direkte til andre sine pcer. Endret 1. mai 2005 av chakl Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, du han må sende deg en fil så skriver du netstat eller noe i cmd. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jeg vedda med vennen min om å finne ip en hans!håper du hjelper meg med å vinne 100 kr! Det er null problem å finne ut IP'en til en person du har på MSN, men siden dette som allerede nevnt kan misbrukes, synes jeg nesten du må finne ut av dette selv Du har rett i at for å sende informasjon til en person, må det sendes til hans IP-adresse, men det er ikke dermed sagt at din datamaskin sender informasjonen direkte til vedkommendes maskin. Ofte er det slik du sender informasjonen via et "relè", og at det ikke er noen direkte kobling mellom maskinene. (er ikke helt sikker på hvordan MSN er oppbygd) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Finnes programmer som kan brukes til mye ondsinnhet, men det er gjerne en fil man sender til en person for å opprette kontakt. Etter det er det netstat -n tror jeg det var. Det var mer oversiktlig enn bare netstat Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 går det ann?? Nei, mm. personen du skal ha IP-en til er et brødhue. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Det holder om han har egen avatar. Da har du IP'n hans servert på sølvfat helt til du er ferdig med nedlastingen av avataren. Endret 1. mai 2005 av JimL Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det holder om han har egen avatar. Da har du IP'n hans servert på sølvfat, helt til du har lasta den (avataren) ned såklart. Med mindre de har bygget om hele serveropplegget vil du kun få IP-en til MSN sine servere via avataren... Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Og hvordan får man lasta ned avatarer med msn messenger? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva skal du med den innformasjonen? Er ganske sensetiv infomasjon. Så hakke lyst til å risikere å hjelpe deg med noe som du kan missbruke. Men si hva du skal med det først da Edit : LEIF Siden når har iper hvert sensitiv informasjon? Du får jo lett ipen til alle du har vært i kontakt med på nett. AtW Lenke til kommentar
ruban Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 hei! hvor kan jeg finne den filen som dere alle snakker om??? takk! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hei!hvor kan jeg finne den filen som dere alle snakker om??? takk! Ta bare hvilken som helst fil, første du finner på pc-en f.eks. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 JimL har et poeng. Why? Alt blir jo routet gjennom MSN sine servere. Din egen IP kommer jo ikke gjennom der... Avataren blir jo tilpasset til 96x96px og gjort om til .png også om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvis man er litt treig så burde man vel sende en litt stor fil Lenke til kommentar
Havon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hva skal du med den innformasjonen? Er ganske sensetiv infomasjon. Så hakke lyst til å risikere å hjelpe deg med noe som du kan missbruke. Men si hva du skal med det først da Edit : LEIF Siden når har iper hvert sensitiv informasjon? Du får jo lett ipen til alle du har vært i kontakt med på nett. AtW jaja, sensetiv var vel litt å ta i men den kan jo missbrukes. BTW han sendte pm til meg og jeg har svart så da er det ingen vits i å poste her mer. Edit: Leif Endret 2. mai 2005 av Havon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Send PM til meg også om du gidder. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man kan finne IP-en. Takk om du gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå