Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan finne ip! msn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du med den innformasjonen? Er ganske sensetiv infomasjon. Så hakke lyst til å risikere å hjelpe deg med noe som du kan missbruke. Men si hva du skal med det først da

Edit : LEIF

Endret av Havon
Lenke til kommentar

Mener å huske at du må overføre en fil til en person for å finne ip'en hans, kan godt hende at dette er feil, men var det jeg leste i en annen tråd her en gang.

Da kunne du bare kjøre en kommando i cmd så kom alle ip adresser som var "aktive" listet opp; ikke det at jeg husker hvilken kommando det var :roll:

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

For å finne Ipen hans, må dere overfører filer.

Du kan ikke finne ipen til alle på lista...fordi du er koblet opp mot msn messenger servere..ikke direkte til andre sine pcer.

Endret av chakl
Lenke til kommentar
jeg vedda med vennen min om å finne ip en hans!

håper du hjelper meg med å vinne 100 kr!

Det er null problem å finne ut IP'en til en person du har på MSN, men siden dette som allerede nevnt kan misbrukes, synes jeg nesten du må finne ut av dette selv ;)

Du har rett i at for å sende informasjon til en person, må det sendes til hans IP-adresse, men det er ikke dermed sagt at din datamaskin sender informasjonen direkte til vedkommendes maskin. Ofte er det slik du sender informasjonen via et "relè", og at det ikke er noen direkte kobling mellom maskinene. (er ikke helt sikker på hvordan MSN er oppbygd)

Lenke til kommentar
Det holder om han har egen avatar. Da har du IP'n hans servert på sølvfat, helt til du har lasta den (avataren) ned såklart.

Med mindre de har bygget om hele serveropplegget vil du kun få IP-en til MSN sine servere via avataren...

Lenke til kommentar
Hva skal du med den innformasjonen? Er ganske sensetiv infomasjon. Så hakke lyst til å risikere å hjelpe deg med noe som du kan missbruke. Men si hva du skal med det først da

Siden når har iper hvert sensitiv informasjon? Du får jo lett ipen til alle du har vært i kontakt med på nett.

AtW

Lenke til kommentar

Siden når har iper hvert sensitiv informasjon? Du får jo lett ipen til alle du har vært i kontakt med på nett.

AtW

jaja, sensetiv var vel litt å ta i :p men den kan jo missbrukes.

BTW han sendte pm til meg og jeg har svart så da er det ingen vits i å poste her mer.

Edit: Leif

Endret av Havon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...