magnusri Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei. Jeg vet dette kanskje ikke er rett sted å poste dette spm, men jeg vet ikke om noen forum som passer, so here goes: Jeg har final fantasy I til VI, på PC'en, men har hørt man trenger en emulator av et eller annet slag for å spille dem(siden de ikke er laget for pc). Vet ikke helt hvilken konsoll de er på originalt. Må man vite dette før man skaffer en emulator? (det står psx på mappen jeg har). Noen som vet hvaslags emulator jeg trenger, og hvor jeg kan laste den ned?(freeware please). På forhånd takk, M Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er nok feil forum ja, men ta en titt på denne siden. Tror du finner det meste der. Du må ant. laste ned en playstation bios om emulatoren skal funke. Tror ikke det er lov å laste ned den biosen med mindre du skaffer den fra en playstation du eier selv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Spørsmål om emulatorer til spill hører hjemme i spilldelen av dette forumet og ikke i hardwaredelen. Spilldelen finner du ved å bruke menyen nede på venstre side. Der det står "forumkateogorier". Forøvrig så er det ikke lov til å poste spørsmål om piratkopier i noen av kateogoriene. Forumet holdes rent for den slags. Siden dette er en tråd om piratkopiering så stenger jeg den. Eventuelle nye tråder med samme tema kommer også til å bli stengt. -Moderator- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg